Hjälp till OE
Alla som har en katt som tagit titel, eller bara en fin bild ni vill visa upp, kanske en lite längre artikel, ett litet kåseri, ja vadsomhelst.. skicka in!! Snälla hjälp mig med fler och mer bidrag till OE så vi kan få en spännande och rolig tidning. Just nu är det verkligen glest med bidrag, både på bildfront osv.. och några SC, JW's, nyfödda kullar, ja något måste det väl finnas?
Komigennu!
Har mailat dig.
Du är en pärla!
När behöver du senas ha något till OE
Rithwa
Jag har inget direkt slutdatum den här gången, jag har materialkris och tidningen kommer nog att komma ut så fort jag har till ett helt nummer. Jag kan säga att än så länge är det ingen superbrådska men jag ser gärna att material kommer in så fort som möjligt!
Och tack till alla de som redan mailat bidrag! Super!!
Nästa helg är det utställning i umeå tänkte att vi kanske kunde knåpa ihop lite från den uställningen är det för sent och så har vi ju Sundsvall denna helg.
Jag kommer att skriva lite om de Bäst i Norr 2008 och resultaten och namnen på de fem första katterna samt bild.
Har du stoppdag om en eller två veckor eller denna helg????
Rithwa
Nej det är helt ok med bäst i norr 2008 :D
jag väntar på dig och på umeå och sundsvall, det är gott om tid för det :)))
vi ses i helgen då!
Jag har också mailat dig!
Litt OT,men hvem skal man hendvende seg for å bli medlem av SO gruppen? Dem jeg har mailet har ikke svart,så jeg blir litt i tvil om jeg enten har feil email adresse?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Maila till kjellgren@chamytas.se så hjälper Ingrid dig!
sen så kan alla ni se ett jättefint utkast av nya sidan http://www.sogrupp.se/nysida/ hoppas att jag inte trampar någon på tårna nu, men det är ett fin fint jobb av den som har fixat den nya sidan
Rithwa
Härligt att alla är så duktiga på att skicka in!
Alla som känner sig manade eller kanske har någon artikel eller ett litet reportage i huvudet - kom igen nu 
Du kanske har en kattungeköpare som börjat uppföda katter - varför inte göra en kort intervju med denne?
Och så önskar jag önskemål, vad vill ni se i kommande nummer? I form av reportage, artiklar osv.
När är nästa nr. tänkte på att i sep. så är det ju SW och till nr efter det så har ju WW varit.
det kommer komma ett nummer nu i början av sommaren, hoppas jag. och sen kommer nästa nummer till oktober… och sista strax innan jul!

Nu har du fått mail från mig med!
Tackar tackar!!