Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1698 ggr
Boromir
0

SoulLove!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som ny här på forumet tänkte jag få visa min första siames. Han heter S*SiMyKeth SoulLove of Okonorway och är nu 4 månader. Love har vunnit våra hjärtan här hemma, både katternas och människornas. Han är en helt fantastisk liten varelse, som på bilden tar sin första promenad ute i det gröna. // Malin

Rithwa
0

Ge lil killen en kram från gammelmatte, han ser verkligen ut att fundera var han har kommit, vilken fin profil han har men det har han ju haft hela tiden.

Siameshona
0

Så stilig han är. Du kommer ej att ångra dig! Du kommer att vilja ha fler!

SacredSouls
0

Kyss Gratulere så masse med din første lille siames og ja, jeg sier som ovenstående. Du vil fort ha fler Tungan ute

Så fin han er og med et så fint navn.Vil gjerne se flere bilder om du har å vise frem.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Han leker nog att han är en farlig panter!

MalinL
0

Grattis till en jättefin liten kille! Glad

Rovardotters
0

Gratulerar till en fin pojke!Kyss

cerwinvegas
0

Grattis till din första siames & lycka till..han är jätte fin

Zandrinos
0

Grattis till en jättefin killeGlad

[hakkapelitta]
0

Grattis till en fiiinfin karl Skrattande

Helenaf76
0

Grattis till en läcker kille!

Nizeli
0

Gratulere så mye med den flotte gutten.Glad

Er nok bare en begynnelse,du ønsker garantert fler etterhvert.Flört

Boromir
0

Tack för alla era goa ord om min "lillkille". Visst är det så, att jag önskar mig fler av denna sort (kan man låta bli?)  En fin padda skulle inte vara så dumt, detta ligger dock mycket långt fram i tiden eftersom här hemma redan bor ett gäng "plattnosar". Love är min fina sällskapskille och jag hoppas att han blir en "god morbror" till kommande perser/exo bäbisar.

Självklart ska han få en kram från gammelmatte. Skrattande

// Malin

Bokskogens
0

En sån liten läcker juvel du har där! Grattis!

Attacks
0

Nydelig gutt.Kyss Du må  gjerne sende flere bilder.

Det blir sikkert morro for kommende bebiser å ha en "onkel Speed Up"Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Vacker kille med en superfin profil!Kyss

/Elisa

MijmuPix
0

Vad fin han är! Glad

Liljekatten
0

Superfin profil! Me like! Skrattande

Boromir
0

Jo, nog sätter han fart på de andra och han är helt orädd för mina andra katter, fast dessa är både större och betydligt mycket älder. Han är en mycket trygg filur. Han har lixom två lägen, av eller på, ni förstå säkert vad jag menar. Dessa växlar otroligt snabbt. Det är fascinerande att iaktta honom, då man är van vid perser och exo, de har ett helt annat sätt. Mer långsamt, om man säger så…Skrattande.

Fler bilder kommer. Vi ska på utställning nästa helg så då får jag ta med mig kameran.

// Malin

ElisaCosmos
0

Grattis till en jättesnygg kille..Han e väldigt lik sin halvsyster som jag har!!:)

Beige
0

Grattis till din första siames och vilken vacker sådan dessutom.

Det vore roligt att få se någon bild på honom tillsammans med sina nya kattkompisar. Det är ju inte direkt liknande raser Glad

Lycka till på nästa utställning.

[lisme]
0

Gratulerer med din første siameser, husk de er vanedannende! Nydelig gutt med en super profil Glad