Super stor mage.
Min katt väntar kattungar om 2 veckor. Men hon är så himla tjock redan. Man börjar bli lite rädd är de stora ungar eller många???? Jag hade velat ha några när det är hennes första kull. Jag är så himla nervös. Blir alltid mer nervös när det är kattens första kull. Undrar om hon vill ha med mig eller om hon fixar allt själv medans jag sover.

Nån bild på stora magen? Det hjälper inte att vara nervös, bara ta det lugnt, så lugnar det din katt.
jag har fött upp katter i ca 12 år och har alltid varit med på förlossningarna, när det närmar sig får du ställa väckarklockan flera gånger per natt.
har du nån uppfödare i närheten, som kan hjälpa dig? Känns tryggare om man har nån van med sig.
Då kanske vi får kattungar samtidigt…Lycka till
Når Bluebelle hos oss fikk sine 7 for 7 uker siden såg hun ut som en fotball med 4 bein. Ho var diger. Jeg var nervøs men hun greidde alt selv.

#1 Jag är själv uppfödare sen några år och har fött upp katter även när jag bodde hemma men jag är ändå nervös när det är första kullen för henne. Man har ju ingen aning om de vill att man skall vara med eller om de vill vara själv. Hennes mamma har alltid ropat på mig när det är dax så har jag varit med hela tiden. Men vi får väl se om hon är lik sin mamma.
Jag är ju inte nervös så att det stör katten men jag är full av förväntningar och pirrig. Mën jag kan ju inte påverka så det går ju som det går. Men hennes mamma har inte haft sådan stor mage när det varit två veckor kvar och hon har fått 6 och 5 st i varje kull.
Jag skall försöka ta lite mag bilder.

Va fin hon är med sin stora mage:) Lite mallig

Den va rejäl!
Men ja vet va du menar. Väntar åxå på min ena katts 1:a kull strax efter midsommar och hon e åxå rejäl, blev d tidigt. Vill ju att dom börjar lite försiktigt första gången.
Lycka till!
Jag ska skriva ut den och visa min katt när hon kommer hem från parningen! Wow, den var superrund och fin!
Så nydelig mage. Man blir jo rent kattungesyk igjen 
Ja jeg sier som #1 jeg. Når det begynner å nærme seg så er det bare å stille vekkerklokken en gang i timen og krabbe ut av sengen for å sjekke.Hun vil sikkert ha deg med,men det kan jo skje så fort at hun ikke rekker å hente deg.
Da Messi fikk sitt første kull nå for en liten stund siden så merket vi at noe var på gang så vi lagde kaffe,satte på en dvd mens Messi ville gå litt rundt omkring i stua. Så la hun seg på fanget til Knut for å kose og vips så kom den første sterke sammentrekningen der og i løpet av 20 min var de første tre ute. Så det gikk veldig fort.
Lykke til.
#7 Haha ja det hjelper nok masse det 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vad fiin!!!Det går nog bra!!!Lycka till så hörs vi vad det blir:)

Vilken fin mamma och vacker mage.. Det kommer gå jätte bra ska du se om än lite gråa hår när det är dags för kullen att flytta.. Vem är pappa?
Vad spännande! Lycka till! 

Då får du ett gäng chokladisar
MMM.. ja det blir lekre små det.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus