SoulHeart
Och så vill jag gratulera en av mina avkommor från senaste kullen SoulHeart som fick BIS bägge dagarna i MoiRana helgen som var. Ett stort grattis från gammelmatte.
SiMyKeth SoulHeart of Okonorway
Rithwa

GRATTIS!!! 
For et nydelig navn på en så skjønn gutt. Grattis.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis grattis!
Grattis!
/Elisa

Grattis!!!

GRATTIS!
Ja gratulerer så mye Ritwa! Han er en skjønn gutt men du verden så redd han var når han var oppe hos dommeren! Stakkars lille gutten….
Grattis till den lille stilig knatten! 

Grattis! @-)--
#7 Enligt ägaren själv var han nog inte rädd utan mera på humör, det har jagäven hört från annat håll.
Rithwa
#10 Bry dig inte om det Rithwa, det var bara ett otroligt obetänksamt inlägg hoppas jag, kanske mixat med en gnutta avund 
Jeg oppfatter #7 sitt innlegg som velment,gratulerende men kanskje litt ubetenksomt fordi det så lett kan misforståes.
Vi ser bare ordene og ikke ordlyden eller mennesket som sitter å skriver de. Så husk på det kjære fokusare 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Nei det var slett ikke ondt ment! At det kunne misforstås ante jeg faktisk ikke og da må jeg bare beklage. Jeg er slett ikke misunnelig, hvorfor skulle jeg være det? Vi har ønsket deg lykke til på flere utstillinger Ritwa, og gratulert deg når det har gått bra. for det er elt naturlig for oss å gjøre og blir gjort av et ærlig hjerte. Intet spill for galleriet!
Vi syntes han virket redd fordi han var urolig og ropte masse, men selvfølgelig kan man ta feil! Vi har en katt som oppfører seg sånn når den blir veldig, veldig redd derfor var konklusjonen helt naturlig for oss.
Isåfall är min katt också livrädd på show, hon skriker för fulla muggar. Inte är hon rädd inte, men hon är oriental och då ska det minsann berättas om allt som händer och sker! 
Jag har kattungar här hemma också som skriker och inte har tid till att sitta still, jag tror det kan ha med åldern att göra 
Grattis til BIS og vakkert avkom. Skjønner godt at du er stolt av denne pusen…
Hadde så lyst å dra på den utstillingen jeg også, men vi får ta det igjen senere.
Han är en skön kille, som var på sin första utställning och det är klart att det kan påverka de små, både med resa och nya miljöer. Men han gillade att bli BIS, då stal han hela showen.
// Malin

Grattis så jättemycket!!!Snygging!!!Vad lik min lilla Yaira han är!!!!Halvsyster!!Hon ska på sin första snart..Hoppas att det går bra!!

Gratulere så mye,han er veldig pen,skjønner godt du er stolt.
Grattis så masse,en verdig BIS
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis, vad roligt! Tänker faktiskt ta upp det här med utställning i en annan tråd, för att inte kapa Ritwas…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus