Uppsala 9-10/5
Så ska Otto & Pacino visas upp på söndag. Är det ngn här som ställer upp som motståndare? Ska bli intressant se hur de reagerar när de ser alla andra kissar. Elisa hoppas Otto ej ska bita domaren
-Bara han/hon inte har räkor eller annat gottis i händerna så är det inga problem:)
Spännande se hur det går, men hur det än blir så tycker mamma de är det vackraste som finns.
Hejja, Hejja!
Vet inte om det är så många från Sverak (och forumet) som ställer där. Liljekatten fick en resa via jobbet. Annars vet jag att hon hade åkt upp.
När du får katalogen, så räkna hur många (Korthår oavsett ras) ungdjur 6-10 månader hanar. Som tävlar på söndagen. Då ser du hur många konkurrenter Otto o Pacino har.
I IDP tävlar man först inom rasen och sedan mot alla korthåriga katter i sin klass.
Var inte rädd för att fråga de som sitter jämte er om ni är osäkra. Kan vara lite förvirrat ibland.
Annars ring och fråga…
/Elisa

Många, många, många LYCKA TILL

Lycka till! Spännande
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Lycka till.

Lycka till! Hejja hejja!!

Lycka till!! Glöm inte att berätta hur det gick sen!

Lycka till det blir spännande…
Du måste berätta sedan hur det gick för killarna..

Nu har alltså mina killar varit i Uppsala. Lite trist de var de enda i 6-10mån, men det fick EX1 & bra betyg på allt utom att kvinnan ville ha Ottos öron längre ned. Strunt samma. De uppförde sig exemplariskt. satt mest hos oss utanför buren hela tiden, gick runt burarna och kollade in andra katter. Skällde ej ut domaren. Fösta ggn & allt. Vi var alla "gröna" men snälla SIA & OSH ägare svarade tålmodigt på mina frågor. Så i mina ögon vann de i alla fall. Mina små prinsar är "bäst"
#9 Så flott at dere hadde en fin utstilling 
Flinke gutta 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis till fina omd?mmen o att dom sk?tte sig s? fint alltid roligt n?r katterna trivs
Grattis till pojkarna! 
Sen får du säga till Otto att han ska lägga ner öronen när han är nyfiken! Inte se ut som en liten kanin…
Pacino ser ut som en rund liten boll där. Men klara borde ha bättre hyfs än att vända rumpan mot kameran..
/Elisa
Jag fick träffa Otto ! Han är ljuvligt söt :)

Jag blev störtkär i Pacino. Jag har aldrig tidigare varit intresserad av en "prickig" katt, men nu blev jag det. Mina enfärgade kissar få se upp. Det kanske kan bli förändring i flocken en dag!
Mia
Ricktigt fina prickar och bra kontraster är väldigt vackert! Hoppas få något riktigt häftigt mönstermässigt i kullen som Skatan väntar.
/Elisa