Otto & Pacino
Nu har äntligen bilderna som jag(Elisa), zandrinos(Barbro) & matte siameshona(Åsa) väntat på. Lagts ut på SNRFs sida. 
Här nedan är en liten del av de fina bilderna Gunnel Hedberg tagit på killarna.
Först ut Otto
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Förstår att Otto fick understruket att han hade en super profil!

Båda killarna fick bra kritik och att de var coola och lugna grabbar. 
Ottos kusin Pacino…
.jpg)
Tror (utan att överdriva) att Pacino är en av Sveriges bäst spottade Orientaler!
.jpg)
Visst är han läcker i sitt mönster!

Pacinos profil är inte dålig den heller.
Pacino vet jag har en dejt på gång. Men lille Otto blir nog snart en glad kastrat.
/Elisa
Underbart vackra killar, men blicken där på näst sista bilden får mig att bryta ihop av skratt. Ser ut som om han tänker
: - Så här håller man inte en katt!

Vilka ståtliga killar!!
OJ Va fina katter.
jag gillar skarpt deras profil, spottarna va ju för granna
Jättefina båda två!

Pacino fyller 9 månader i dag.
Grattis från gammelmatte
Vilka snyggingar! Superfina profiler! 

Vilka vackra pojkar båda två! Underbara var och en på sitt sätt. Pacino är för härlig med sin prickiga mage!

Oj vad fina de har blivit!
Vilka snyggingar!
Miss Mii fastnade visst också på bild på hemsidan 
Wow, vad stiliga killarna har blivit! Superduper fina profiler på båda! 
Fina spottar! Är det en av Mannes söner? Vad har hänt med honom?
/Elisa
Ja det är lille Behemot som är efter Manne. Han blev hundbiten och spräckte sitt huvud. Han klarade sig mirakulöst men är nu väldigt knölig och vind och hans näsa krånglar en del. Han har broskbildningar och är trång i sin ena näsgång. Men allt ser ut att gå bra trots allt och då han växer än så får vi helt enkelt hoppas på att allt fortsätter lika fint som nu.
Snygga killar!
Jag gillar både prickarna och profilerna
Pacino se ut att ha en varm grundfärg och ändå så fina spottar.
Och så Behemotpojken som har en speciell plats i mitt hjärta, vad roligt att få se nya bilder på honom.

Snygga killar! Jag är sååå svag för de profilerna, underbara 

Mumsfilibabba !!!
Fina båda 2..men spottsen på Pacino kan ju *Nästan* mäta sej med ocicarnas ;)
Honom skulle jag gärna vilja nosa på IRL någongång ;)
/Toyza
Så stiliga! Ottos profil va ju UNDERBAR!Fertil?

Så fina de har blivit! Väldigt stiliga pojkar
#13 Så otrevligt du har haft det med dina hundar

Jättesnygga men Pacino e ju SUPERSNYGG. Honom vill ja ha fast ja igentligen inte vill ha en hane. ;-) En läckerbit!

Åter på jobbet & datorn. Så snygga killar jag har. Stolt mamma!!
#1 Pacino är mammas pojke, stretar alltid när husse ska hålla. Båda två är nu fertila. Pacino har varit det ett tag, men senaste vec har Otto oxå börjat höja sin röst, de små bollarna har vuxit:) Stackars Otto blir utsatt dagligen för Pacinos frustration att få en tjej. Varje dag tar han ett redigt tag om nacken på Otto. ja, så långt verkar han veta vad som ska ske:) Pacino har 2 dejter p.g Så kanske kanske blir jag oxå farmor:)
Blev den lille killen också hundbiten..
Skriver som Rovardotter här ovan. Jäkla otur ni haft med katter och hundar.
Kommer ni att behålla honom eller är han fortfarande till salu?
/Elisa
Visst ska du vara stolt över dina bebisar. De är vackra båda två. Så jag räknar med att ni ger utställningen en chans till hösten också…
Hade varit roligt om Otto fick bli pappa till en kull. Hans stamtavla är ju trots allt ganska kul.
Fast det får hans matte & husse bestämma. 
Viktigast är att pojkarna inte börjar bråka med varandra, nu när de är på väg att bli fertila båda två.
/Elisa

Stackars Åsa & Anders. Som vi försöker sälja ut våra snyggingar till avel…
/Elisa

Vilka härliga killar

Ja, dom har väl ingen talan

Verkligen superfina grabbar 

Jättefina killar!
Otto är så fin med sitt vita och Pacino har ju jättesnygga spottar.
# 13 Vad tråkigt att höra Lina, om lilla fina Behemot!
#18 Jepp vi har haft vår enorma skörd av olycka här hemma, men nu är det över.
#21 Han blir kvar här hemma även fast han har ett superbra hem att flytta till om jag vill. Men då han fortfarande växer och hans huvud och framförallt näsa inte är som en normal katts riktigt så vågar jag inte lämna iväg honom utifall något skulle hända.
Förlåt för att jag snodde tråden lite.
Så utrolig flotte gutter begge to. Fantastiske profiler.De burde jo absolutt få noen barn etter seg ja.
#29 Så trist å høre
Godt han klarte seg.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus