4 v. kvar.
Å vad jag längtar!
4 veckor kvar tills min 1:a siames kull kommer. "Blåsan" vaggar fram redan. Antingen är det många bebisar eller så tar hon det här med att vara gravid väldigt seriöst. Ligger bara uppe i min dotters rum å sover i lugn å ro. Går knappt ut längre och kan inte hoppa i favoritbajlådan( Har en 130 liters bajlåda, 42 cm hög) utan måste ha pall. Normala bajlåderna bryr hon sig inte om. Är alla siameser så in i norden gravida när dom e gravida? Spännande ska d bli iallafall. :-)Nästa problem att ta i tu med är färgbedömningen. Ett äpple att sätta tänderna i ;-) Ett tag tills dess, tur nog.
Min Smilla älskade att vara dräktig! 
Hoppas att allt går bra med kullen!
/Elisa
Hehe…Du vet ju att vi fick åtta ungar efter Obi här hemma (skulle varit nio). Han kanske tillverkade lika många (eller fler
) med Blåsan…
I så fall är jag inte avundsjuk på dej. Jättekul visserligen, men vilket jobb! Nu ska jag inte skrämma dej mer…hihi…
När det gäller färgbedömning så ska det nog ordna sig. Vi skickar Elisa och Barbro x 2 att hjälpa till. 
Jag bedömma färger! 
Nöjjer mig nog att följa med och pussa lite på dem. 
/Elisa
#3 Du kan ju öva dej lite samtidigt då. 

Hua 4v kvar och så "handikappad" förstå mig rätt fast haha tror du väntar ett fotbollslag om inte två 
Lycka till

När vår dotters katt varit dräktig så har hon hängt i knävecken i träna, nästan iallafall. In i det sista farit runt som en kattunge överallt. Och INTE varit så tjock trots att hon vänta både 3 och senaste gången 4 st. Och hon är av den lilla sortens katt. Detta blir sannerligen spännande. Ni är jättevälkomna både att gosa å öva färger.
Fikagäster e ju alltid trevligt när man bor ute i "urskogen".