7 veckor och inte tjock?
Nu är det mer än 7 veckor efter parning och vi tycker inte att Feng är tjock. Hon har förändrats sedan parningen. Hon har blivit mattokig, ätit mer, hon kräks av torrfoder och hon sover mer än vanligt. Hon är lite hårlös runt spenarna, men de är vita. Jag har läst att om de inte blir dräktiga så börjar de löpa efter 7 veckor. Har någon varit med om något liknande och kan berätta lite?
Kan hon vara skendräktig? Min ena hona parades i fjol och betedde sig precis som hon gjort vid tidigare dräktigheter (åt massor, sov massor, fick en liten, liten kulmage och var jättekelig) och spenarna var rosa men inte starkt ill-rosa. Hon löpte om efter ca 8 veckor men in i det sista var jag osäker på om hon verkligen var dräktig eller ej 
Efter 7:e veckan börjar man kunna känna fosterrrörelser, känns det något när du lägger handen på Fengs mage?

Jag tror också att hon är skändräktig, hon tror själv att hon väntar kattungar och äter därefter.
Jag har själv en hona, som har gått ung. lika länge och hon har en rejäl kula.
Du får vänta och se.
Jag försöker lägga handen på hennes mage men hon springer runt med ekorrsvans och jagar en leksaksråttjä..l hela tiden och blir bara busigare när jag jagar henne. Hon spinner ju jämt när man tar i henne också så hela magen hoppar… Svårt.
Det verkar ju inte som att hon är dräktig, men honor har lurats förrut. Det är nog bara att vänta och se. Antingen kommer det nån liten eller så löper hon nog snart. Jag har själv aldrig haft nån skendräktig hona så jag har inga råd att ge dej.