Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1012 ggr
Labolinas
0

Snart är det dax

Nu är det snart dax för den första lilla killen att flytta till sitt nya hem och det känns lite konstigt då man har haft dem runt benen så länge men jag skall inte sticka under stolen med att det ändå kommer bli skönt då de börjar trappa av då det för tillfälligt är full rulle här hemma med 6 kattungar samt halvsystern på 5 månader tro nog att hon kommer att sakna dem mest av alla då hon älskar att bråka med dem men som tur är så stannar en av de små kvar här hemma samt att den sista lilla tjejen inte är såld än och får nog stanna lite längre. Nr 2 flyttar om två veckor, nr3 om 3 veckor och tillsist nr 4 om 5 veckor så det blir ju en succesiv minskning vilket nog är bra för mig också då jag hinner smälta att de små sötnosarna inte är mina längre.

Här kommer lite bilder på några av dem.

Först ut.

S*Labolina´s Burning Flame 4 Comitas  som skall flytta till tyskland.

Labolinas
0

S*Labolina´s Believe It Or Not, hon kommer att stanna här.

Labolinas
0

S*Labolina´s Bumble Bee  som skall flytta till Danmark

Labolinas
0

S*Labolina´s Blue Ice  som förblir malmöbo

Labolinas
0

S*Labolina´s Boomerang  som skall bli stockholmare

Labolinas
0

S*Labolina´s Butterfly fick jag tyvärr inget bra foto på men återkommer med detta.

hecajon
0

De är ju för underbara och jättesnyggaKyss 

Visst är det lite med delat hjärta man skiljs åt, skönt att de får nytt hem och man saknar dem så, de unika små bebisarna. Men samtidigt så är det ganska skönt när livet återgår till det normala hemma igen, det är ju också massor med jobb att ha dessa yrväder i sin familj.

hannele44
0

Dom två första ser ju suveräna ut-säger jag fast jag är blåååå fantast Skrattande men jag tyx ha blivit ett öron monster fan på sistone..hmmmm

Beige
0

De är så fina hela gänget, älskar prickar och öron.

#4 Vem är det som ligger bredvid Boomerang i stolen, vilket mönster!

Labolinas
0

#4 Det är min finska hona som är mamma till min första kull där jag har kvar den blåspottade honan som har precis lika fina prickar som sin mamma, även mamman till de nuvarande kattungarna har super snygga spottar som hon har delat med sig av speciellt till den första lilla tjejen som skall till tyskland bifogar en äldre bild av hennes spottar.

kalindas
0

Fina det är! Kyss

/Elisa

[hakkapelitta]
0

Jag älskar att se tjocka prickiga bebisar från skåne Kyss

Lindus72
0

Wow va fina de är allihopa!!!

Linda

alltidsiames
0

Vilka skönheter! Jag förstår att man inte vill släppa dem ifrån sig och ändå måste livet gå vidare. Det är fint med spottar! Om man besöker ungarna när de blivit större, hos sina nya ägare, känner de igen sin ursprungliga matte då?

Caroline22
0

Nydelig babiser;-))) Og jeg vet at lille bærta som skal til Tyskland kommer til ett supert hjem;-)))

ossilian
0

Så fina allihopa Kyss

Ja, det är verkligen med blandade känslor som man släpper iväg de små liven till de nya hemmen.

Attacks
0

Den beholderen din tar helt pusten fra megKyss

Lykke til i nye hjem små Labolinas puser.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

marieirene
0

jätte fina Kyss

Zandrinos
0

Vilka snyggingarKyss

oscarsine
0

Nydelige bebiserKyss

Boromir
0

Mums vilka godingar! // Malin

Juliette-
0

Gud vad fina dom e. Min favorit har l?nge varit lilltjejen som ska bli tyska fast dom e kalas alla o kanon spottar

Labolinas
0

De är super goa allesammans, dock så är siamesen bäst i sin helhet och det var därför jag beslöt mig för att behålla henne, hon  har fått det bästa av både sin mamma och pappa vilket gör att jag tror väldigt mycket på henne i framtiden med tanke på hur hennes föräldrar har utvecklat sig. Hade jag kunnat så hade jag behållt båda två men detta går inte och dessutom så har jag ju kvar tigre systern som ser väldigt lovande ut, hon har dock inte några stora öron men hon är väldigt elegant vilket jag föredrar före stora öron, lägger ut en bild på henne när jag fått någon.

Labolinas
0

Fick en bild på den lilla tigre honan idag så här kommer den.

S*Labolina´s Butterfly

Rovardotters
0

De är jättefina!Kyss

Bokskogens
0

De är jätte fina allihopa!
Hoppas att deras flyttar går bra!

Nayak
0

Vilka praktkissar! Dom är jättefina, grattis Skrattande

MijmuPix