ÄNDRAD???
VAD HAR HÄNT MED SO GRUPPENS HEMSIDA?KOMMER BARA IN PÅ ONE.COM NÄR JAG FÖSÖKER SÖKA!NGN SOM VET VART SO GRUPPEN FLYTTAT??

Ja kommer in där
http://www.sogrupp.se
#1# neh..tryck på den länk du skrev..jag kommer till one.com????

#2 det måste vara nåt fel hos dig, jag hamnar då rätt i alla fall…

Jag kommer oxå till one.com och det gjorde jag inte härom veckan…
Även jag hamnar rätt.

Jag kommer bara till one.com…

Jeg òg. Til One.com altså.
Jag kommer bara in på One.com.
Rithwa
Jag kommer rätt. Konstigt att vissa kommer in på sidan och andra inte…
Jag kom in på sidan men det står på indexsidan att ny hemsida är på gång. Säkert därför det krånglar…
/Elisa
Det är en NY sida på g! Håll ut kära vänner..

jag kommer oxå bara till One
Oki, vad spännande med en ny sida ….
bara att vänta då……
Före ni stängde ner sidan skulle ni ha lagt ut sidan skulle stängas under en tid, hade ingen börjat med detta inlägg så hade vi fortfarande varit novisa.
Rithwa

Alldeles rätt. Jag tror inte alla medlemmar eller kattintresserade är inne på detta forumet och dom undrar så klart var hemsidan är.
Jag har inte varit med och stängt ner sidan.. jag tycker vi snarare ska tacka dem som ställer upp och gör en ny sida som blir mkt bättre än den gamla! 
Dock sker det i lite konstig ordning - kan man tycka. Jag vet att dom bytt webhotell och att det är antagligen därför det vart blankt i rutan. Men det hade ju varit ganska enkelt att lägga den gamla på nya hotellet under tiden man gör klart den nya sidan.
Men det ska bli spännande att se hur den nya sidan blir.
Det är underbart när människor vill jobba för sin förening.

Det är mitt fel att sidan var nere, jag ber om ursäkt. Bytet till one gick lite snabbare än jag trodde och dessutom medan jag var på nattjobb. Men den gamla är uppe igen nu och de felaktiga kattungeannonserna förhoppningsvis fixade. Den nya sidan är också på gång.
/Johanna