Småttingar!
Jag skulle vilja presentera min senaste kull, i-kullen som blev född 22/4.
Det är två hanar och två honor. Hanarna är OSH c24 och OSH e (24?) och honorna är OSH h och OSH h24.
Har inte kommit på några namn ännu men ni kanske har några förslag?
Mamma är CH (N)BatStar Oh Yeah, OSH g24
och pappa GIC Kattilan Corkscrew Charlie, OSHb24
Först ut är den lilaspottade hanen..

Underbara! 
Den första paddan kan du skicka hit…
/Elisa
alla ungar är så fina
Åh, vad fina de är allihop!
For en nydelig gjeng. Gratulerer så masse med dem.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis till de små
Grattis! Vilka gosebebisar, eller vad man ska säga 
Vill du ha namn som börjar på "I", har du något tema eller något?
Den lilla kvicksilver kanske är en InnocentChocolateMercury? Nej, för långt. Men Mercury är hon väl och Innocent? Absolut!

De er så nydelige 
Den gyldne er så flott i fargene :o)

Grattis med nydelige bebiser
Gleder meg til å se mer til disse;-)
Herlig han lilla spotta
Klem Pernille.

GRATTIS!! Vilka underbara små bebisar!! 

Underbara små liv !! Man blir varm i hjärtat av att titta på dem.
Och den lila hanen kan du skicka hit om du inte skulle bli av med dem (stor chans-NOT!!)
Grattis till småttingarna, sista chokladbiten föll mig verkligen i smaken. Mums! // Malin

De är verkligen jätte fina! Grattis!
Första "I-namnet" som dök upp i min skalle var InteIlla! *S*
Så underbara!

Jättefina kattungar

Jättesöta ungar!
Vad fina de är! Creme-hanen blev jag lite extra förtjust i 

Gud s? fina. GRATTIS. Choklad padda mums o creme vilken kull

Tack!! Jag är faktiskt riktigt nöjd med färgutfallet, creme, lila och choklad, mina favoriter;)
#16 - Det var ett bra förslag, kanske jag använder det ;-)

GRATTIS med vakre babisser!!! :-)
Jeg har aldri sett en så nydelig farge på en OSH h 24 før. Hun skinner jo
Som jeg sa,hun der kan du glemme å selge,bare pga fargen. Veldig vanskelig å peke meg ut en favoritt,men det blir kjempegøy å følge med på litt "slekt"
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nydelig bebiser;-))) Men det viste jeg jo;-)))

#24 ja, hon är som ett litet stopplyse eller smultron! Väldigt mycket rött..
Jag kan inte heller säga vem som är min favorit idag, kanske lilla cremekillen som är som en rödblond dansk. Tror att han ska heta Ibsen ;))
Hahaha,men Ibsen er jo norsk:-))
Jeg gleder meg ihvertfall masse til neste bilde oppdatering. Du må gi dem en diger suss hver fra meg og morfar.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Japp, vi kan byta katter. Jag har bestämt mig. Du får två stycken 5-veckors pojkar mot det där gänget. De äter mkt kattsand, biter på allt och i synnerhet stortår. De har precis trätt in i racing-eran med allt vad det innebär ;-))))
#28 Trots alla tår som bits, racing-eran det blir värre ju äldre dom blir men kul är det eller hur. När dom flyttar är dom som busigast hinner överallt är överallt springer framför fötterna ibland så blir dom nästan små fotbollar, när allt det där finns jag då finns det ingen återvändo då skall de små flytta bli små terrorister i sina nya hem hi hi hi hihi.
Rithwa

#2 Här slog mitt hjärta extra volter! Gudars, vilken brud 
Superfin kull med full färgpott. Kul!
Grattis till en jättefin kull!
Eftersom jag vill ha hanar och redan har en lilaspot här hemma så kan du skicka cremepojken till Stockholm 

#2 vilken fantastisk bild!!
Jag är rätt dålig på att komma på namn, men jag behöver träna eftersom min hona troligtvis är dräktig. Några ord på i att bygga om om det ska vara på engelska?
idol
idealfriend
interesting
interference
icingofthecake
integrityshows
inevitablyyours
i-contact (Skämtsamt stavat)
imissmymom
Jag sa ju att jag var dålig på detta, fast den sista kändes bra hahahaha.

#31 Ska jag skicka med bud eller vanlig post? 
#33 Vilka bra alternativ! Jag ska defenitivt ta och känna lite mer på dem…
Kul med din hona! Ser fram emot att få reda på mer om det senare!

Tänkte att det kunde vara på sin plats med en liten uppdatering. De har nu blivit tre veckor och det börjar bli full fart! De är pigga, glada och smällfeta;)
Först är lilla lila killen. Han är den som är lugnast just nu, kan bero på att han är så tjock att hur han är går så släpar magen i golvet..

Sedan kommer lilla creme-killen, han är en kul figur som knorrande far omkring och han blir helt vild när man hejar på honom och rätt vad det är så snubblar han så han gör volter…

Sen kommer min favorit, lilla chokladpaddan. Hon gillar att snoka omkring och om hon hittar någon liten svag punkt i väggen på hagen så ska hon UT!!! Hon kommer nog att få samma bitchiga uttryck som sin mamma…

Och sist, och även minst, lilla chokladsköldpaddspottade tösen som är som ett smultron! hon bara spinner när man kommer åt henne och är helt ljuvlig!

Vilket gäng! Ursköna!
Mer i-namn:
Ingahinder
ImpulsivaInger (eller Ivar)
ImponerandeIngela
Tre veckor redan, jag tycker att de nyss föddes!
Nu tror jag att du kan skicka både cremepojken och hans chokladsköldpaddspottade (pust) syster med bud till Stockholm.
Eller förresten, jag kan nog inte välja någon favorit längre 

Sjokoladepadden er nydelig.
Vilken härlig hängmage smultronet har.
Men det chokladpaddan är riktigt häftig, så grymma ska dom se ut tycker jag - stort grattis till dig Anna.
Lila pojken får mig att bli lite knäsvag också - han har den där snälla hankattslooken på något sätt.
Vilka härliga magar de har! 
/Elisa
Inteutanklös
Intesomdutror
Inteutanminmamma
Intepåförstadejten
Inteheltvaken
Intealltidsåoskyldig
Intejagväl?
Intemertorrfodernu

Gud, jag blev alldeles sjuuuk av att se dessa tjocka godingar nu.. helt ljuvliga är de ju bara!! Jag är ju så svag för creme, så cremebullen är nog min favorit.. näst efter kommer chokladpadda, säger som Lina jag, hon är grym!! 

Herlige tykke bebiser;-))) Jeg er nok litt svak for den lilla gutten
men nydelige er de, Anna;-)))
Pernille
jättefina grattis till kullen
Rithwa

vilka gulliga bebisar..
Ojojojoj så skjønne de er 
Kjempeflotte bilder.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Nyyyyydelige
Beholder du noe selv denne gangen?
Underbara!!!!

#41 Haha! Helt underbara namn!!

Tack! Jag är väldigt glad i denna kullen… Men det är man väl varje gång;)
#47 Nej, jag har inte tänkt att behålla någon. Har bestämt det redan innan de blev gjorda och det är bästa att man håller fast i det… Har ju syster till dem med nästa samma stamtavla…
Men är ute och letar efter en ny hona så om du har några förslag kan du maila;)!!

Jeg jobber med saken Anna;-))))