Smart løsning
Nå har jeg funnet en så smart løsning på kattedoer. Ved siden av vår do har vi en liten bod som jeg har pleid å ha masse rot i. Der har jeg satt inn luke i døren og nå har kattene sin egen "do" ved siden av vår.
Jeg har tenkt på å beise dørene og male nede i evigheter så nå får jeg kanskje samlet meg til å gjøre det. Alle er så flinke og bruker luken så fint så. 
Hannah har testet doen,mens Sami og Tassen venter på tur.
Nå mangler det jo bare et eget wc skilt til dem 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Den var smart Line. Jo dem hadde trengt et skilt. Hadde jeg holt på med porselensmaling nå som jeg har gjordt før så skulle jeg laget et skilt med katter til deg, men jeg måtte slutte pga jeg fikk eksem utav oljene som brukes.

He he egen do til kattene
Skulle jo bare mangle til de flotte kattene dine, Line;-))) Smart var det, og stilig
Pernille.

Gud, så rolig första bilden är. Vem är den galna fladdermusen? 

Först bilden är för cool, får jag inte komma in längre????
Kul att det fungerar så bra, blir lite avundsjuk blir jag på er med utrymme för lite "rot" i(hoppas att jag fattade det rätt, lite avlastningsutrymme?)
Det verkar jättekul för dom 
Ja nå har vi hatt den noen dager og det funker så fint.
#1 Haha så synd Randi,for det hadde jo vært perfekt. Jeg får kanskje lage et av trolldeig etc.
#3 Det er Messi som prøver finne ut hvordan man kommer ut igjen
#4 Ja riktig :)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Det der ble bare helt knall!!
Om du ikke finner et annet passende do skilt,så kan du alltids gå for det japanske hehehehe.
Men seriøst,kjøpt et hos hun i England vel.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vad fint! Jag är imponerad över att katterna förstår hur luckan fungerar! På de kattlådorna jag har fanns det också luckor men mina katter lyckades både klämma tassar och halsar i dessa när de skulle gå ut ur lådan
Så det var bara att ta bort dem ;-)
Till mina gamlingar hade jag kattlucka i toadörren och det fungerade bra. Dessa har jag inte prövat det på ännu.
Smart är det då man slipper den värsta sanden utanför toaletten.
/Elisa