Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 892 ggr
Ninja
0

Min lilla känguru

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äzzy har börjat leka kängurubebis. Hon drar ner linne/t-shirt/tröja och dyker sedan ner och rullar ihop sig till en boll innanför plagget. Ibland huvudet utanför och kollar läget, eller så ligger hon där inne och myser. Precis som en känguruunge. Tungan ute

Siameshona
0

Så mysigt med en alldeles egen känguru:)

SacredSouls
0

Kyss Herlig.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Hon ser inte bara ut som min Smilla. Hon verkar även vara samma personlighet…Kyss

/Elisa

Ninja
0

Jag får lite dåligt samvete eftersom jag är lite rastlös och inte orkar sitta stilla för länge, men försöker jobba lite på det. Bättre för mig om jag slappnar av ordentligt också. Men när hon ligger innanför linnet sådär blir det lite som en hammock, och jag kan utan problem röra mig runt utan att jag måste störa hennes sömn allt för mycket. Tungan ute

#3 Look alike OCH think alike. Underbart temperament är det i alla fall. Kyss

Nayak
0

Kängurumamma då Skrattande

Boromir
0

Låter härligt, men visst kan det vara svårt att sitta still tillräckligt länge.Skrattande // Malin

cerwinvegas
0

Visst är det mysigt med en känguru-kattSkrattande

Jag har också en..lilla Fanny som gärna ligger hopkuren under tröjan..

HasseH
0

Charmigt! Dags att skaffa bärsjal kanske?

Ninja
0

#7 Myspys är det verkligen Skrattande

#8 Funderade faktiskt på att sy en sovpåse eller något, som man kunde hänga över axlarna på något sätt.. men kunde inte komma på något enkelt och ergonomiskt sätt att lösa det på, och efter ett tag kan det ju kännas ganska ordentligt om man burit omkring på nästan 3,5 kg kisse.
Men en sjal tänkte jag inte på, något sånt kanske man kan sy ihop snabbt så kan hon ligga och mysa utan problem när man reser sig från soffan och gör något. Tungan ute

Bokskogens
0

Det e ju jätte mysigt!
Hmm… din lilla fröken kanske känner att du behöver slappna av mer och stilla still. Därför krypor hon in så du inte kan gå iväg.
Katter e smartare än va man tror… *ler*