Zilla och Foxy barn, snart 3 veckor gamla

Du har s? fina pluttar hemma. Choklad ?r ju s? l?ckert. Tycker med Siamesen ser bl? ut. Ser fram emot flera bilder. Har du best?mt vem som stannar?
ojoj..den svarta honan
henne vill jag ha!!
Vilka sötingar! 
/Elisa

Vilka gullungar!! 

Jättefina kattungar!

Nydelige kattunger;-))) Den lille blå er jo bare helt skjønn..

Jättefina allihopa

å herre gud vad dom är vackra vill ha alla
Fina ungar! Chokladerna är ju för härliga.
Vilken fin look på alla ungarna i kullen! Siamesflickan verkar, precis som du tror, vara blåmaskad.

Tack alla för vänliga kommentarer, de växer kanonbra, störst är den svarta honan, hon är snart en halvkiloskisse (inte långt ifrån). Det känns väldigt bra med dem och jag hoppas att flera av dem kommer att kunna användas i avel, inte alla i Sverige dock. Det är ju nya gener från pappan och det är alltid värdefullt, dessutom bidrar Zilla med sin speciella typning så det blev en bra kombination. Det är en stor utparning med mycket låg inavelsgrad (0,7 % på 10 generationer) så resultatet är över förväntan.
Fantastiske bilder.
Så nydelige alle sammen men svarte jenta og første sjokoladegutten ble mine favoritter. Helt vidunderlige 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
De är en jättefin kull du har! Chokladpralinerna är verkligen svåra att motstå…speciellt den första lilla godbiten! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
De guttene der blir nok noen ekstra hjerteknusere.Jeg likte også veldig godt nr 1. Men SIA jenta hadde også noe ekstra over seg.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
De är otroligt fina allihop! 
Jätte fina ungar 
oj, sååå fin de är!

Super søta! Blev vældigt svag før de båda Chokladprinsarna!

Vilka söta kissar! Svarta lill- tjejen vill jag också ha!

Gud vad fina dom är och vad dom växer! Småkottarna är ju helt
underbara, och siamesflickan är ju såå söt, vill ha dom alla tre. 

Jättefina kattungar! Jag är speciellt förtjust i chokladhanarna… De har en bra look allihop! Grattis!

Ååååå så nydelige de er,jeg ble helt betatt av den lille sorte prinsessen. Supreme Premier S*Rovardotter's Zillas Presley hilser med mange susser til sine småsøsken.

Tack igen allihop! Pussa Zillas söner från mig #24 och #26.

#27 Jag ska ge Kotten några extra pussar från dig. Idag är jag
lite halvledig så vi har massor med tid för pussar och gull.
Nu när jag sitter vid datorn så sitter han i mitt knä och spinner
så mungipan vibrerar.

#28 Jag känner igen det där
Jag skulle ha Zilla i knät nu också om hon inte hade varit upptagen med sina bebisar och även hon spinner så att munnen vibrerar, det både låter och känns lugnande.

Underbara ungar! De riktigt strålar av sundhet och inte minst skönhet 
Om FEM DAGAR bor jag nere på Österlen…och kan pussa och gosa med Kotten vaaaaaarje dag! 

#31 När vi har lunchrast så blir det gull med Kotten och Milou, och
djurskötaren Kerstin som är hundmänniska och inte förtjust i katter
får sitta vid ett annat bord med hundarna.
#32 Jag har försökt att tala för katterna, "-det här är ju inte vilka katter som helst, Kerstin! ", men det verkar inte bita på henne.
Precis när jag skulle tala om, att jag har en fertil hane också…sparkade Kitte på mitt ben under bordet och knep ihop ögonen. Kan inte förstå varför… 

#33 Nää inte jag heller, jag har ju också försökt men hon är hård som sten, det är bara hundar som gäller.

Oj va fina dom va Jag fick en brun favorit där
Superfina! 
/Elisa
Jag är ff frälst på den svarta-men hur tusan lyckades du med att få dom att sitta så fint??Bra foto..

#38 Vi skakar en skallra eller något annat som de inte kan låta bli att titta på, risken då är att de spärrar upp ögonen onormalt men det är åtminstone ett sätt att få deras uppmärksamhet.
Jag lägger upp nya bilder på hemsidan nu om ni är intresserade av att se mer av dem: http://www.rovardotters.com/
De är väldigt keliga och gosiga just nu och vill gärna pussas på, det är underbart mysigt!

Aww they are so gorgeous! I could eat them! I see a little of Foxy in the chocolate ones! Hope they are as cuddly and calm as the Fox 
åh, så ljuvliga!Vackra färger och vilken vacker ögonfärg…

#40 They are very cuddly and calm and they are very nice at each other too!
All of them, not only the boys. 
Vad fina de är! Jag är verkligen imponerad över att du fått ett så fint gruppfoto! 
Sötnosar är vad de är! 

Ljuvliga, absolut helt ljuvliga! 
Underbara!
Jag är också imponerad av bilden, fyra stycken som alla sitter fint och tittar åt samma håll.
Superfina är de alla fyra också 
Choklad är lika vackert som det är gott!
#35 Nydelig bilde
Nå har jeg vært inne å kikket på de og de er så fine alle sammen at jeg klarer ikke velge en favoritt.

#48 De är så gosiga allihop att man inte kan låta bli att tycka lika mycket om allihop i verkligheten också.
De bara "smälter" i händerna när man tar upp dem, lägger sig till ro och vill gosa. Tryggare kan ingen vara. Usch, hemskt svårt att sälja dem.
Den bilden skulle sälja bra som plansch/pussel/fototapet/T-shirt eller liknande. Helproffsig!

En helt underbar kull
#48 Har du bestemt deg enda om hvem du skal beholde ?

#52 Vi har planer men inget är helt bestämt än.