Caramel
Jag satt och gick igenom lite bilder igår. Från 2007.
Hittade bilder på underbara lilla Caramel och tårarna var inte långt borta.
R.I.P du vackra lilla flicka…
Hoppas du leker vid regnbågsbron med Isak, Heike, Kålle, Spokie, Ecco & Holly. Kanske vovven Ebba får vara med och busa på ett hörn.
/Elisa

Sötaste lilla tjejen!
Så klart alla leker nu och har det underbart!

Lilla gumman henne minns vi alla. Hon dog n?stan samtidigt som min lilla prins Reggae. Tog mig 2?r att k?pa en ny. N?r man hittat r?tt lilla kisse har det varit j?tte sv?rt att finna en annan har j?mf?rt n?tt sjukt omedvetet. P? fredag h?mtar jag min kille o Reggae fick jag hem midsommar 07. N?stan konstigt vad tiden g?r fort att lilla Caramel o min lilla bl? varit borta s? l?nge. Vi ger dom alla tankar. Dom sm? som ?r sjuka blir ju ?n ?nnu n?rmare in p? livet. Minns s? du k?mpa med din lilla skrutta

Jag läste om henne när jag kollade din nya sajt häromdagen. Vad fin hon var, och så annorlunda tecknad. Jättefin bilder.
Minns din lille kille också. 
Hoppas att din nye sötnos får leva ett långt och friskt liv. 
/Elisa
Caramel var en Seychellois och sköldpadda därav den lustiga teckningen. Hon var även (bortsett från den defekta bröstkorgen) den klart bäst typade bebisen jag fött upp.
/Elisa
Hon var så vacker lilla Caramel!
Å söta lilla Caramel, visst minns jag denna speciella lilla fröken och hennes ledsamma historia

Henne glömmer vi inte, den lilla sötnosen!

Lilla sötnosen! 

#4 ja jag hoppas min bl? vita r?tta f?r vara frisk o stark.

Det går tyvärr inte alltid som man har tänkt sig.

Så fin Caramel. Förstår att saknaden lever kvar, ibland tar tiden alltför lång tid på sig att läka såren.
Ja, usch så ledsen du var och vilken horribel upplevelse du tvingades igenom med Reggae. Jag tror att Blåvit och du kommer att leva tillsammans i 18 år. Minst. 

#12 att mista en s? liten var bland det v?rsta jag upplevt o jag kan t?nka mig det var samma att mista vackra caramel. Ingen av dom fick ju ens b?rja leva. I minnet kommer b?da alltid leva kvar o det k?nns bra, b?da bebisarna var s? h?gt ?lskade. Reggae v?gde som mest i hela sitt lilla liv 1400g o han var n?stan 6m?n n?r han dog kan t?nka mig bl?vit v?ger mera redan. Vackra caramel fick inte ens bli s? gammal en av dom vackraste sys jag s?tt. Reggae o caramel har s?kert m?nga l?ckra bebisar i himlen :)
Javisst husker jeg nydelige lille Caramel.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus