Mercedes huliganer 10 veckor
Gud vad tiden går snabbt. Mercedes kattungar har hunnit bli 10 veckor och är några riktiga huliganer och om två veckor flyttar den första. Här kommer bilder på några av dem.
Först ut är S*Labolina´s Burning Flame 4 Comitas
S*Labolina´s Boomerang "Ozzy"
S*Labolina´s Blue Ice "Leo"
S*Labolina´s Bumble Bee
S*Labolina´s Butterfly
Det fick bli en bild från när hon var 9 veckor då hon absolut inte vill vara med på bild igår.
Och slutligen S*Labolina´s Believe It Or Not

Snygga huliganer det där. #4 underbart kort. Mkt mys där.
#6 Tackar så mycket, jag är väldigt nöjd med kullen. Lilla Butterfly är en riktig mys kisse som älskar att ligga och mysa med de stor kattnerna och med oss två benta

Gud så fine bebiser;-)))
Hilsen Bestemor i Kragerø.

Vilka underbara huliganer!! 
#8 Det är ju lite synd att du inte hinner träffa alla 6 men Beddi får du ju träffa när vi kommer till Arendal.
Visst är det mysigt med kattungar men nu börjar de kännas flyttklara då de är precis överalt där de inte får vara, Ally är i sjunde himlen då hon har någon som vill leka med henne hela tiden, tro hon kommer sakna dem mest av oss när de har flyttat men som tur är så stannar ju Beddi så hon har ju i alla fall en liten kompis att leka med och den rätta av dem alla då Beddi är ett litet yrmonster precis som hennes mamma var när hon var liten.
Tenk at dem allerede er blitt så store.Det er godt du og Ally ikke blir helt uten småtroll når de andre flytter snart. Beholderen din er den peneste av dem,men jammen var ikke den i innlegg #0 også noe ekstra
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Du har verkligen fina katter ;) Men jag som är blå fantast tycker ju Leo är den finaste ;)
#11 Jag kommer att behålla siamesen. Jag var sugen på att behålla Burning Flame men känner att det är ingen mening att behålla två från samma kull så hon skall flytta till Tyskland.
Ja,Comitas har også nydelige katter,har vært inne å sett der forleden dag. Sjokoladespotten blir nok å passe perfekt inn der.
Og kjekt er jo det,dersom du senere vil ha tilbake noe etter din egen kombinasjon,så kan du få deg noe spennende.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Gud s? stora o fina. Burning flame vart min favorit. Visst skulle du ha med en hel dr?s av dom till Nerk? Ser jag fram emot
#15 Så stora är de inte, tycker att de är lite små men de är ju trots allt 6 st och både Flame och Butterfly vägde ju inte mer än 60g när de föddes och den största ( Leo) vägde 92g så jag tycker väl att deras storlek är helt ok. Du har helt rätt för dig en del av dem kommer till Nerk, siamesen (Beddi) Flame, Ozzy och Bumble Bee samt deras föräldrar och halvsyster Ally så du får se de flesta live.
Jättesöta..
/Elisa

Jättefina ungar! 

Hihi jag f?r v?l erk?nna jag inte tycker dom ser enorma ut fast dom var j?tte stora mot sist jag s?g dom p? fin hemsida hihi. Ska bli roligt att se dom p? s?ndag p? Nerk :-D d? kommer jag med min nya prins med
Gud vad söta de är! Gillar speciellt lille Leo men jag är ju så svag för blått 
Även jag är förtjust i blått och troligtvis kommer det bli mycket blått & choklad i de näst kommande kullarna
Dumma dig, jag som inte fick någon egen blå, och min fina choklad förlorade jag.. ska jag ledas in i frestelse menar du?! Attans 
Ja, tänk dig en snygg blåspottad oriental eller en choklaspottad visst är de härliga
Javisst.. blåspott är bara ljuvliga.. eller varför inte lilaspott, mumsfillibaba. Tur du inte doppat dem i vitfärg också, haha! 

Jag är kär: S*Labolina´s Believe It Or Not. Sååååå söt!
Dom andra var supersöta dom med!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Ja Beddi som jag kallar henne är en liten prinssesa men det är min skäl mycket krut i henne här hemma och är inte det minsta rädd för någon eller något vilket är bra då Ally också har rätt så mycket skin på näsan så dessa två är som skapta för varandra.

Oj vad tiden går fort.
Jätte söta är dom allihopa
De är verkligen jättefina hela gänget, men lilla Beddi är något alldeles extra!
For et supert kull
Synes alle sammen var så nydelige men den lille beholderen din var virkelig noe spesiellt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus