Smaalenene;-))
Ja, da er det ny utstilling på lørdag i Ski
Og jeg er som vanlig nysgjerrig på om det kommer noen kjente ditt???
Pernille.

Jeg kommer Pernille:-) men det visste du kanskje??? hehe.

Linda og jeg kommer med en katt hver

Jeg og Glitter har ikke bestemt oss ennå 

#3# Jäklars vilken snygging du har där!!
Det va mej en grann Glitter, visst ska du ställa ut den snyggingen

Kommer inte. Ingen stamtavla och så har jag en svensexa att vælja på. Lite socialt liv ær heller inte fel. :)
missførstå mig rætt nu. Kattutstællningar ær trevliga men tja, en øl ær ju också trevligt. Ni førstår sækert vad jag menar.

#6 Det var jo synd, men skjønner hva du mener he he Da kommer du ikke å hilser på oss heller da?? Tror det kommer en del noen lekre kattunger
Oscar har dessuten bursdag imorgen, fredag, og har med seg kake til kjente på utstillingen;-))))
Pernille.
#7 Grattis Oscar. Så synd vi ikke skal komme for jeg kunne gjerne tenkt meg kake jeg også
Håper det er "verdens beste" for den liker jeg ikke 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Heidi: du må ta med Glitter på utstilling!!! Kan ikke la en skjønnhet som henne bli hjemme!!
Micael: antar svensexa er det samme som utdrikningslag (eller utdritningslag som vi sier innimellom)??? Er du den som skal drikkes ut og giftes bort? uansett så blir det vel en tøff kveld;-)))))) Lykke til !
Line og Pernille: Jeg liker "verdens beste" veeeeeeeeldig godt så jeg kan godt ønske meg noen biter av den kaka!!! nam-nam!
Jeg kommer heller ikke men jeg kan godt bake en verdensbeste til dere, men da må dere komme på utstilling her oppe. 

Har du ikke fått stammtavlen enda!??? Hva er det med AR og NRR for tiden da!???

#9. he he… Nej då, det ær inte jag som ska giftass bort. Så hoppas jag att det inte blir ett utdritningslag utan en mer sansad dag -visserligen med øl :)-.
Lykke til alle sammen som skal i helgen.
Kake kan sendes i posten,du vet adressen min:-)))
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Heidi…Du MÅ stille Glitter!!!

Det er synd du ikke kommer Micael, vi skal ikke ringe og vekke deg denne gangen.
God Fest.
Har hørt at det kommer mange kattunger og ungdyr. Håper det er riktig.Hyggelig med noe nytt,ikke bare de samme gamle kattene .