Nå har de reist
Nå har alle kattungene fra Messi sitt kull reist til nye hjem. Tilbake er bare lille Hannah. Men det er ikke bare det, for hun er en så herlig frøken.Hun skravler i ett sett og kommer alltid med laange klagende mjau hvor hun forteller om alt mulig rart.
Hun elsker Knut og skal alltid ligge i fanget hans så han har jo falt totalt
Hun ligner så på mamman sin både i sinn og skinn og jeg synes hun er verdens herligste 
Her har hun masse å fortelle om
Ute i solen
Også et siste bilde i profil
Sånn nå er jeg ferdig.
Jeg kan jo vise frem den nye paviljongen vi har kjøpt nå også da
Den er jeg sååå fornøyd med. Når sommeren kommer skal jeg henge blomster i hjørnene og litt pynt.
Så deilig det er med varme og sol.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så fin tjej!!
Så fin som hun er Line. Ja hun er veldig lik mammaen sin
Det er nå morsomt med sånne skravlepuser, syns nå jeg. PiaMia er liksom min lille bortskjemte skravlekjærring…Det er så morro. Hun hjelper meg til og med å prate i telefonen :)
Hun er så nydelig den lille frøkena di…at jeg blir rent missunnelig. Fantastisk look… Sånn jeg liker en siameser skal være… megalekker er hun :o)

Mums! Ska nappa henne, s? fin tjej. Skulle vara en pen fru till min gutt
Tusen takk.
Vacker tjej (fast kunde man tro annat om Messi bebis)
Snygg paviljong också…
/Elisa
Vilken fin liten tjej ett jättegrattis till både Line och till nya ägaren som får en sådan fin tjej
Rithwa
#7 Nei denne jenta er bare min,hun skal ikke flytte noe sted 

Vilken skönhet!
Uteplatsen ser så mysig ut!!
Vackrare än så kan man inte bli.
Oooh, så söt hon är. Tänk om hon kunde komma hit och meoa med min stora Hannah. Då kunde dom babbla ikapp som tjejer gör!

Vacker liten pratkvarn
Vilken fin utsikt du har
Gleder meg sånn til å hilse på begge to i løpet av året
Flott uteplass dere kan kose dere i nå fremover.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Otroligt vacker är hon…
ja inte skulle jag säja nej om hon fick för sej att flytta till Dalarna..haha
Fin paveljong har du också..& utsikten måste vara kanon fin…

Hun er vakker
men ble det ikke Lirak på henne i helgen?? Hadde gledet meg til å hilse på dere igjen;-)))
Og den paviljongen din…. tror neten jeg må ta et besøk og få sitte der litt he he;-)))
Pernille.
Tusen takk alle
#15 Nei desverre. Det er tantebarns konfirmasjon på søndagen så da fant vi ut at det ble litt mye stress. Men vi har meldt henne på senere i sommer da. Tror du skal dit
Men du må veldig gjerne komme å sitte i paviljongen min altså,nyte utsikten og drikke litt vin 
En riktigt söt tjej du har där, hoppas man får se henne i verkligheten någon gång.

#16 Det var synd, men da ses vi senere i sommer
Nyte utsikten og drikke litt vin hørtes fristende ut;-)) Og siden den lekre pavijongen er rosa får jeg ta med Blue også da hihi;-))))
Pernille.

Super lekker,skjønner godt du skal beholde henne.

Ahhhh - en goding är hon
Stor stor puss!
Men du Line. Hvordan i alle dager går din andre halvdel med på å anskaffe rosa paviljong? Det er faktisk stilig når det blir så gjennomført.
Skal se Pernille kan komme å campe i hagen til sommeren,hun har jo matchende kofferter
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#21 Fordi han har så sterk kontakt med sin feminine side
haha Nei, det er nok nettopp fordi at det blir jo ganske ok når det blir gjennomført.Han vet nok at jeg gjør det bedre enn han på det området der
Jeg pleier liksom pent minne han på et par fatale kles kjøp han har gjort opp gjennom årene om han sier noe som helst.
Neida jeg bare tuller,eller gjør jeg egentlig det ;-)
Angel skickar en hälsning till sin vackra syster. Förstår så väl att du behåller henne. Hade jag haft den kullen så skulle jag nog inte kunnat sälja en enda av dem….
Jättefin paviljong! Jag var djupt imponerad över er altan och den otroligt vackra utsikten. Du måste lägga ut ett foto på utsikten också så alla ser vad ni kommer att njuta av i er paviljong.
Å så deilig dere har det der! Og Hanna er ei vakker siajente 
Ojojoj. Så fin hon är!
Jag vet inte vilket jag tycker är vackrast, Hannah eller er terass med tillhörande utstikt 
Hon ser fantastiskt fin ut fröken End Of Silence och vilken härlig pesonlighet hon verkar ha. Synd att ni inte hann med Lirak för det hade varit så roligt att få se henne live men om jag har tur så blir det kanske fler tilfällen.
Tusen takk
#27 haha nja jeg holder en knapp på Hannah 
Du kommer ikke til Mjøskatten da?
Vilken utsikt! Det ser ut som en semesterby i alperna. Underbart!
Wooow!! Så flott pus och paviljong!! Jag blir lika avundsjuk på båda två!! 
Vilken fantastisk uteplats! Och utsikt! OCH paddeluring!