Knoll og Tott,eller var det Snipp og Snapp?
Dem som er lei "Knoll og Tott" må lukke øynene. Jeg kunne sendt dem privat til Line også så klart,men jeg har jo lyst å vise sofaputa vår til alle. Han vokser og spirer,og er snart større enn Fashion og Zalinaz. Det er ikke en overdrivelse en gang,han er monsterstor
Imitasjon Pusur:

"Frysepinnen" tar en "tommelback" med matmor hehe… jeg har ikke superstore hender egentlig,men han har uansett svære poter.3 av mine fingre på rad dekker hans tredepute på langs

Prinsessen på erten?

Rufus er så snill og alle utnytter den varme pelsen hans nå.Og Whisper har lært han å skrike når man er "alene",da kommer jo alle på 2 eller 4 ben løpene til unnsetting
Så et normalt bilde også av kjekkasen 

Da var vi ferdig med "Knoll", så var det "Tott" sin tur. Hun har det så fint med alle kattene,dem vasker og skjemmer henne bort etter tur.

Kotelett rester i tennene kanskje?

En liten kamera erter er hun :

Her er fra tunfisk smaking tidligere i dag,det var alt annet enn vondt:

Vinduet står på gløtt,og Whisper kjente kanskje eimen av en gjødsel traktor som durte forbi?

Så et bilde til slutt som ikke er ødelagt av blitz eller sterkere sollys. Jeg kjempespent på om øyenfargen blir som mamman sin med tiden.Jeg håper ihvertfall det:

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Vilka ljuvliga kissar!! 
Så fine katter da Veena. Har du fått deg en Maine Coon? Den var riktig fin og så fin farge.

Åh så fina polare
Vackra båda två! 
/Elisa
Jättefina!
Næmmen så masse fine bilder Veena. Jeg trodde virkelig ikke at jeg hadde et bløtt hjerte for maine coon ,men etter å ha sett disse bildene av Rufus så er jeg jo solgt
Gud så skjønn han er.
Det bildet han sitter rett opp på
Trenger du barne pass så er det bare å si ifra :)
Whisper er så nydelig. Gleder meg så til å se de begge to.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag håller på Tott! Han är toppen!
Lat som jag är så vill jag inte bada, torka och borsta mer semilåmghårspälsar HAHA
Korthår är gosiga dom också
Kanske ännu mer! Hur man nu mäter detta?
Takk alle sammen.
Ja,Randi,rødsølv er jo en nydelig farge. Og det bærer av sted til nøtteknekkeren i slutten av mai. Han kommer på Mjøskatten kun for morro,og fordi han ikke er på det tyngste å dra med seg hehe.
Der finnes sikkert enda mer ekstreme mco enn Rufus,men det var ikke typen jeg var ute etter i letingen min.Vi skal jo kun bruke han til kos og atter kos. Jeg skulle ha en så lik som mulig den første Mco pusen vi hadde, i væremåte. Og det har vi også fått nå. Han er ikke like rampete,men like snill og god mot alle.Så elsker han fang og finner seg i alt en ønsker
Stakkars oppdretter da jeg spurte gang på gang på kattens væremåte før det ble bestemt. Men som sagt,jeg angrer ikke.
Line du kan komme å være Au Pair for han,så han ikke glemmer sin østlands dialekt
Nayak,jeg liker heller ikke pelsstell til de grader,er derfor jeg ikke valgte meg perser.Men ikke for det,dem blir altfor laidbacke.Jeg må ha noe med futt og fart i. Mco er litt anderledes pels enn persere.Og et pelsmonster takler man hehe. Det eneste problemet er håret som flyr overalt og i maten under røytetiden
.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Ja han kan lære litt Drammens dialekt av meg.
Er det mye pelsstell med main coon?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#8 Ja, och tänk så lurviga gardinerna och sofforna blir 

Masse flotte bilder av hjerteknuserene 
Haha,jeg har skinnsofa og lite gardiner i huset. Men setter seg vel hår i persienner også hehe.
Line,det er sikkert ulikt pelstell avhengig katt. Tidligere gredde jeg et par ganger i uka.Bader ikke og styrer om en ikke skal stille,og det ev ikke blir nødvendig med et bad. Men tror ikke Mco stell er typisk perserstell. Mange har veldig lettstelte pelser også. Håper Rufus er en av dem. Men jeg har karde,kam og flokekam + børste i hus,så da har man alt man trenger.
Men gruer meg til badingen før Mjøskatten.Det går seg vel til,men hver en eneste krøll skal være krøllefri på hals og mage. Kan kommer til å lukte som en babyrompe han når han er ferdigstelt
Glad jeg er jeg for jeg ikke har 10 Mco som skal være med på utstilling.
Hehe, den där hon fnyser åt lukten är ju i prisklass!

Men Gud, så fina dem är båda två! Rödsilver 
Jag har förresten träffat en maffig röd MC hos Bellamis i Danmark. Han såg verkligen helt grotesk ut bland alla hennes finlemmade orientaler och siameser. Superläcker!
Vad fina de är båda två!