Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 852 ggr
Annestoa
0

Dommerfordelingen på Lirak

Her er dommerfordelingen på Lirak til helgen 2-3 mai:

Lørdag:

KATEGORI IV:

Lotte Borch:

BAL n, OSH n, OSH n 24, OSH ns 25,

OSH b 03, SIA b, SIA d, SIA o, SIA c

Marrti Peltonen:

OSH b, OSH n 23, OSH b 24, OSH f 24,

OSH f 25, OSH n 03, OSH a 02, OSH f 01, SIA n, SIA a, SIA c, SIA n 21, SIA c 21

Søndag:

KATEGORI IV:

Anne Veland:

BAL n, OSH a, OSH b, OSH n 24, OSH f 24, OSH ns 25, OSH a 02, OSH f 01, SIA a, SIA c, SIA o, SIA c 21,

Vesna Riznar-Resetic:

OSH n, OSH n 23, OSH f 25, OSH n 03, OSH b 03, SIA n, SIA b, SIA d, SIA n 21,SIA d 21

Noen som kommer fra Sverige?? Og noen kjente fra Norge??? :-)

ramithi
0

Ja jeg vet om ei som kommer fra Sverige med en bali. Jeg kan ikke komme pga jeg skal til Sverige.

oscarsine
0

Jeg kommer med et par kuer, men det vet du jo he heGlad Jeg skal synge litt for deg igjen på turen,-)))

Pernille.

Annestoa
0

:-) tror jeg overlever syngingen din i 10 minutter…..tar jo ikke lengre tid å kjøre dit;-)

Er litt spent på om Haldir (OSH n24) får konkurranse i kl 6. Fint om dere som kommer melder i fra så jeg får sove godt noen netter hehe. Trenger certene;-)

oscarsine
0

He he får finne fram snagstemmen til den "lange" bilturen vår;-)))

Haldir er så pen så det skal en vakker katt for å slå hanTungan ute

Er det noen her som kommer med kattunger??

Juliette-
0

Lycka till ni som ska dit. St?ller sj?lv i stockholm i helgen

Caroline22
0

Er du på Fisketur Anne May!??;-)))) Mye morsome farger på Lirak…

Mockfjardingen
0

Skulle gärna vilja komma och titta, det verkar som om det blir många fina katter (kan utläsa lite utifrån vilka färger som är anmälda;))

Min mamma och syster kommer med Iggy…

Avenacattery
0

#4 Ær anæld och klar men undrar OM jag egentligen får komma. Har inte fått Tachas odinæra stamtavla ænnu -transfer från Sverak till NRR insænd i børjan av feb !- och det tillfælliga -midlertidig registreringsbevis- ær nog inte aktuellt længre… hm… men men that's life.

Beige
0

Jag kommer med min oriental Kotten (n24) och jag vill också gärna ha två cert med mig hem så jag är glad att Haldir är i klass 6 för där är inte Kotten ännu.

Så inga fler OSH n24 nu tack Flört

Jag ser fram emot den här utställningen för jag tolkar också de anmälda färgerna som att det kommer att finnas många vackra katter att titta på. Det ska bli så kul!

Attacks
0

Jeg skal ikke dit,men lykke til alle som skal ditGlad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Annestoa
0

Tror det kommer mange flotte katter og det blir hard konkurranse. Takker for at Kotten ikke er i klasse 6 for jeg trenger også de to certene i helgen:-)

Kjipt for deg da Micael, håper dette papirtullet har ordnet seg!!!

Blir sikkert en hyggelig utstilling!

SacredSouls
0

Lykke til alle sammen. Håper dere får en koselig utstilling Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Avenacattery
0

#11 Visst ær det lite surt, hade vældigt gærna stællt ut Tacha imorgon. Desværre har det inte kommit ngra papper ænnu… hrmf!

Caroline22
0

Du kan helt sikkert bare ringe klubben din…har du fått 1 mid reg bevis, får du ett nytt.

Jeg vet at di har veldig mye og gjøre på Nrr kontoret…Men dette skal IKKE være ett problem.

Avenacattery
0

Det komiska ær att mitt mid reg bevis løpte ut den 30 April… -så innan dess kunde jag inte få ett nytt- Den 16 April var jag i kontakt med NRR kontoret -ville førsækra mig om att fått en ordinær stamtavle tills LIRAK-, vet att de har mycket att gøra. Fick då beskedet att den ænnu inte kommit tillbaka från AR. På Norak utstællningen i mars snakkade jag sammen med AR och fick då veta att de fått in ansøkan -Det ska inte vara ngra problem med AR-.

Ær anmæld till utstællningen på Ski næsta helg så jag får hoppas den dykt upp innan dess. Skrev till NRR idag igen så får se hur det går…

Jag har oftast, aldrig, ngra problem med NRRkontoret. Visst kan det at lite tid ibland, men skriver man bara ett snællt mail eller ringer så brukar det ordna sig vældigt snabbt. Vet inte varfør just denna sak tagit så lång tid men antar att jag bara haft lite otur.

Juliette-
0

#8 reg bevis o vacc intyg r?cker p? ung katt

Juliette-
0

Gud vad tr?kigt det ska ta s?dan tid :-(

Attacks
0

Grattis alle sammen som er aktiv her inne,med flotte resultater.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/