Jerry & Steve Cupcake
3,5vecka gamla, det är nästan skrämmande så fort tiden går. Nu har de nått åldern "omöjliga att få på bild"… tror jag visst..

Bilden som i sig är ett mirakel! 

Steve - killen som alltid pratar och alltid är på väg ut ur puffen..

Sötaste Steve.. Han har en superläcker päls, väldigt kort, väldigt tätliggande och extremt silkig och blank. Vilket gör att han påminner mig om någotslags skogssnigel hehe..

Och Jerry, busen. Han har fått upp fascinationen över att slåss med saker. t.ex. mamma, Steve, kastratpojkar, leksaker, fötter.. allt! Han älskar redan mat, och väger närmare 50gram mer än brorsan.. huh?! 

Söt är han iaf Jerry-bus 
Vilka gossingar du har där

/Elisa
Nutte då! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
FINAFINAFINA. De är helt underbara!

Nydelige gutter
Du får det moro utover nå med dem;-))
Klem Pernille.
Ett mycket fint brödrapar. Man får nästan hjärtesnurp…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Tack alla!
De är så roliga också! Verkligen två helt skilda personligheter!! Steve äventyraren som vandrar ut i hagen och pratar massor med en med pipig röst. Och Jerry som gillar att slåss med allt och alla och att äta mat (och kattsand…)
Vad fina dom är!!
Vad fina dom är!!
ÅÅÅ Jerrry er da noe helt utenom det vanlige.Så herlig.
Hvem har du falt for Jenny ? 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#10 Jag liker dem på två ulike måtter, både utseendemässigt och personlighetsmässigt. Men jag tror Steve blir urhäftig, men han kommer inte fram rättvist på bild.. och Jerry är redan läcker i sin rödvita skrud 

Ååååh, de är jättefina!!! Coola namn du har valt också.
Jerry är ju min favvo (kan det vara för att jag gillar vitfläckar…
), men Steve är ABSOLUT det sötaste lilla skogssnigel jag nånsin sett! 

Ja, Jerry är verkligen fotogenic! Underbara killar alltså 

Söta pojkar! Jag kör själv med skogssnigel varianten så Steve ligger bra till!

Skogssnigel?!? *S* Va e det för sniglar ni har där uppe egentligen?
Jätte fina båda två! Skulle gärna ha en svart panter hemma…
Ibland känns det som det hade varit lättare om det hade varit flera att välja en favorit, hihi. När de är två har man liksom svårare att jämföra dem emellan ;)))

Nydelige kattunger.

söta är dom
men Jerry är min favorit (kan ha att göra med färgen kanske
) men en liten panter det är inte fy skam det heller…
Jeg gleder meg sånn til å få hilse på ihvertfall en av dem med tiden. Jerry er min favoritt også.Jeg syns sorte OSH er lekre lekre,men ingenting er som røde gutter
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Mysiga och fina pojkar!

Ååååååå,så skjønne.

Super duper fiiiina.
jättegrattis till dina fina kattungar.
Rithwa

Lilla Jerry den lilla rackaren som knep förstaplatsen i påsktävlingen är ju helt bedårande!!! Han är ju helt underbar. 

Jerry skal vel være med på familie treffet i september???
#26 Ja självfallet 
Så söta de är båda två! 

MERA BILDER!!!
Ja,nå er det på tide med flere bilder
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Instämmer, nya bilder pliiiis!

Supersöta - fler bilder tack 
Ja sier det samme som alle andre. Nå vil vi se nye bilder 
Hihi, okejdå. Försökte ta några nya bilder på småpojkarna för eran skull innan jag far på weekend till Stockholm och lämnar dem med husse en helg 
Jerry. Som har bättre lurar live än på denna bild, hihi.
Jerrys profil
Steve. Våran lille gogubbe. Han är en sån otrolig personlighet, och våran favorit!
Jag menar, en bild säger mer än tusen mjao - eller hur var det nu?!

Vilka snygga killar!! 

Men guuud vilken gosgubbe han är Steve. Skööön kille. Vilken pussvänlig mage! Svart är min favoritfärg utan konkurrens faktiskt!! Jerry är också fin, men jag diggar Steves stil ändå mer!!
Kommer att bli två väldigt vackra killar…
/Elisa

Vilka små sötingar
kanonfina
Oh, underbara killarna!
Så sterk og fin rødfarge Jerry har fått
Steve er også nydelig.Pass deg,så du ikke glemmer å selge han.
Ååååå!
De er så fine begge to Jenny. Det bildet av lille Steve med magen var jo så søtt. Kan godt forstå at han er favoritten.
Men lille Jerry er jo så søt han også.
Fina ungar.
Fina grabbar! Jerry verkar ha en riktigt fin röd färg och så sött med vit svanstipp också.
Steve är åh så söt, kolla den gosmagen! :-D
Ja, Jerry är också söt såklart ;-)
Härliga killar, ser ut att ha fått en del av pappas uttryck.
Fiiina killar men Jerrypojken måste jag ju som rödhårig hålla som favorit ;-)

Puss på magen
Hihi, ja de är så fina mina småpojkar. Och jisses så fort tiden går. De blir 5 veckor imorgon och jag tror de under helgen lärde sig allt från att bajsa på lådan till klösa på klösträd!! Några dagar och det är helt andra ungar man kommer hem till, ack ack
Husse må ha lagt seg i hardtrening med de små så tenker han også var stolt(kry?)