8 uker er vi nå
Tid flyr i godt selskap. Nå er dem 8 uker. Her er bilder av mine hvitflekksmåttinger.
(N) Himmeltindens Rihanna, SYS c 03
(N) Himmeltindens Madonna4Tongatoys, OSH b 03
(N) Himmeltindens My Lovely Beyoncè, OSH n 03
(N) Himmeltindens Eminem, OSH a 03, ledig for salg;)
(N) Himmeltindens Akon, OSH c 03
(N) Himmeltindens Little Bon Jovi, OSH a 02

Åååh, disse her var lekre ja! :D Utrolig nydelige alle sammen, likte ekstra godt jenta du selv skal beholde, forstår godt at hun blir værende! :)
Kan tenke meg det er kos med så mange bicoer i ett kull, er så utrolig mange kule sammensetninger av det hvite, ingen logikk der nej ;)
Åh, en massa vitfläckar! Mums! Vackra allihop! 
Så fina! Jag gillar Beyoncè bäst 
Härliga ungar! Den sista ungen var väl en riktig liten tuffing! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#4 - stemmer det. Den siste er en overordnet sjef i kullet, størst og kraftigst… og elsker å plage de andre søskene sine, så de hyler:) og skriker…
Så vackra de är!
/Elisa

Vad fina dom e. Sys flickan e verkligen s? s?t men min favorit e hon som ska stanna

Super flotte er dem,liker hvit flekk mer å mer.
Der var jo de vakre flekkepusene dine! Fortsatt er Bon Jovi min favoritt…..
Ooo, vilka fina vitfläckisar! Rhianna är nog min favvis, hon har en så gullig fläck på nosen. 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Hela gänget är superfina. Mkt skönsång därhemma antar jag:)

De er nydelige, men Rihanna er penest syns jeg^^
Virkelig skjønne alle sammen. Jeg liker aller best din beholder og han tøffingen Bon Jovi. Han ser jo tilogmed ut som en barsking han.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Ni har ju fel, nästan alla av er
, det är såklart Madonna som vinner skönhetstävlingen!!! Vilken underbar skönhet!! Så gracil och så vacker. 

Bon Jovi kan få ett hedersomnämnande för han ser så tuff ut! 

Ååå så fine de er blitt……. ! Jeg tar de alle seks…… :o)
Tusen takk for hyggelige kommentarer. Dette kullet har jeg hatt stor glede av, det er vel ingen kattunger som er blitt fotografert så ofte hos meg, som disse har blitt… Man kan se på bildet av Beyonce at hun er blitt rimelig lei…hihi.

Jättefina och nydelig look på Bon Jovi 
--ja han er flott Bon Jovi. Litt hønemor får man være :) Håper bare han fortsetter å utvikles like pent….for jeg har nemelig litt prestasjonsangst, siden han skal bli avlshanne når han blir stor.

#19 klart han blir fin, fast min gutt finare hihi. Tror jovi blir en vacker avelshanne.