Katt-TV:n
Kikar in lite grann och bjuder på lite bilder där missarna beundrar husses akvarium - katt TV:n.
Att det är samma kanal hela tiden gör ingenting 
Räkorna är roligast, så om det simmar förbi en sån måste man putta på glaset. Annars sitter de lugnt och fint med huvudet på sned och bara tittar. I EVIGHETER kan de sitta där, djupt fascinerade av kardinaltetror, gurami, och kampfisk.

Fina dom är..sitter så fint å tittar ;) funderar själv på att skaffa ett akvarium…verkar helt klart uppskattat

Men gud vad gulligt! Hur han har lagt svansen kring henne… Så fina kissar, och roliga bilder!

Jag blev själv helt chockad, de satt FÖR fint, det var för bra för att vara sant
.
Vågade knappt gå och hämta kameran, och störa mitt i detta, men som tur var så var de helt fokuserade på fiskarna och satt kvar.
Åh!så härliga de ser ut tillsammans. Titta som han lägger svansen om tjejen….mysigt
Jättefina bilder! Jag gillar särskilt den första där de sitter precis likadant och sista bilden är ju för go 
Själv skulle jag gärna ha ett akvarium bara någon annan skötte om det. Vi hade ett 160 liters när jag bodde hemma och blä vad tråkigt det var att rengöra det så mina katter får klara sig utan denna suveräna katt-TV.
Å så fina de är tillsammans!
Vad bra att båda två har samma favoritkanal på "tv´n" 
Morsomme bilder!
Kattene her blir fort lei av akvariene våre. Så snart de skjønner at de ikke får tak i fiskene, så er akvariene glemt. Bortsett fra til å ligge på da. Lyset gjør at toppen blir deilig varm for en varmekjær katt
Men så sött! 
Underbara bilder. Vilket litet kärlekpar och han håller svansen om henne också…oooooh! Vad stor han har blivit och vilken vacker profil han har. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Vackert kärlekspar! 
/Elisa

Så gulligt!

Jättefina polare
Vad fina de är! Och kul att de uppskattar sin "TV".
Vår Smilla älskade vårt akvarium och framför allt en scalare som hon skulle ha tag på till varje pris. Hon lyckades aldrig….
Så søte sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Underbart att se. Vilka fina profiler de har. Är så glad att du skaffade dej en kompis till Pascal. En riktig liten docka.
Kanske jag oxå skaffar TV till katterna.
Underbart söta, nästan som i en bok…. men det finns också katt-TV i andra former själv har jag en hamster i en bur här hemma och det är uppskattat, dom ligger uppe på buren och dom ligger runtom, en katt på varje lång respektive kort sida av buren, och det är också alltid lika spännande……och i buran sitter hamstern och äter och mumsar eller srpinger i sitt lilla hjul totalt oberörd av uppvaktningen.
Men går jag in till hamstern och lyfter på bur locket så vips har jag fullt med fyrbenta åskådare runt mej dom är så härliga dom små liven, vad vore livet utan dem????

Makes me want to buy a fish tank!