Alva Uddin i Kärt minne
Idag kom sorgebeskedet Alva Uddin har lämnat oss.
Hon berör mitt hjärta som en av de stora, den med störst personlighet men ändå så varm och mjuk. Aldrig sen att hjälpa andra. Så mycket kunskap och jag kommer aldrig att glömma henne. Tack vara Alva fick vi in vår Dundie (Jangar Fire Storm) till Sverige och hon var aldrig sen med att ställa upp om hon kunde.
Tack för att du fanns och jag kommer aldrig att glömma dig. Det du gjort för alla och våra katter kommer för alltid att leva vidare i våra hjärtan.
Sov gott Alva
Kram Cleo, Elisabeth & alla våra katter
Jeg kommer heller ikke til å glemme vår kjære Alva. hun var en god og streng dommer som kunne det hun holdt på med.
Fred over Alva's minne.
Varm hilsen fra av Ramithi balineser.
Tack för att du fanns inom kattvärden, en kär old lady som många av oss har känt under många år. Jag kommer att sakna henne oerhört nu när jag aldrig mer få se och träffa henne mera. Du kommer att lämna en stort tomrum efter dig. Sov gott
Rithwa Kjell och katterna
Rithwa

Jag minns när hon dömde Xena på en utställning och gav henne championatet samt nominerade henne samtidigt. Hon var stormförtjust i Xena och ritade stora hjärtan på bedömningssedlen. Även om jag inte känner henne så mycket så känns det konstigt att hon är borta! En mycket klok dam och en ärlig domare!