Welcome to Norway
Da var vi vel hjemme igjen. Har hatt en super svipp hos Pernille.Der har vi kosa oss med masse puser og god mat,så har vi fått trimma hehe.
Vi tok turen innom Gardemoen også,og kom ikke tomhendt ut derifra.
Nå er Major sin bursdagsgave hjemme,og hun er bare verdens morsomste.Sterke lunger har vi funnet ut hun har,men også selvtillitt til tusen.Hun er jo i slekt med Majoren,så jeg er redd for jeg nå har 2 ekstrem-pratepuser i hus gitt.
Sånne forsøk på pene bilder kommer senere,ingen av oss orker å styre med det de neste dagene.
La meg presantere Whild Whisper:

Etter lang reise var det godt med mat og drikke,og hun er ikke spesielt liten,men hvem blir ikke det ved siden av Major-klumpedumpen :

Etter å inspisert rundt omkring så må langveisfareren hvile:

Whisper frøs sånn på vei hjem,ikke greit med denn vår-trekken.Så da skaffet vi en varmepute til henne også.Dem skiller 2 dager men nokså mange gram hehe. Men Whisper ble veldig glad for varmeputa og vasket den iherdig fra første stund,da dem delte reisebag. Varmeputa er da minst 3 ganger større og ikke min puse.Men får nok lov å låne han tenker jeg

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Gratulerer sååå mye med den nydelige jenta. Hun er bare så vakker.
Så mini ved siden av Major da..hehe tipper han ble overlykkelig over bursdagpakken sin.
Og gratulerer så masse med Nicholas sin kosepus også. Han er vel i fyr og flamme nå kan jeg tenke meg. Skikkelig herlig bamse 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
GRATTIS till två flotta puser Veena!! 

Grattis till två jättevackra katter
STORT grattis till en underbart vacker liten fröken! Vilken tur hon hade, som fick en så fin och mjuk varmepute…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Grattis till vackra katter! 
/Elisa
Grattis till två kalasfina katter! 

Tusen takk for det hyggelige besøket, Veena;-))) Og de to kattene der er nydelige
De var jo bare så søte i reisebaggen sammen, og Wisper som begynte å slikke på Rufs med en gang
Grattis til Nicholas med kosebamsen, tenker han digger katten sin;-
Klem Pernille.

Grattis till sådana fina katter!!!

Grattis!! Vilka vackra katter!! 
Grattis till den vackra tjejen!
Två vackra katter grattis
Rithwa

Vilken söt tjej
Grattis

GRATTIS!!!
Super snygga ;)
Så gosiga! Grattis till det valet!
Tusen takk alle sammen
Her har natten gått strykende. Har fått mail fra oppdretter,Whisper er ikke så veldig kresen på maten,men foretrekker rått og bløtt. Men hun var da i tørrfor skålene også i dag morges. Hun er så lik Major i væremåte at det er skummelt. Dilter med overalt,og skal helst bli bært på så lenge hun ikke spiser,sover eller leker.
Det tok ca 6 timer fra hun kom til hun og Major begynte å buse rundt,og hun er ikke redd frøken sur 1 eller frøken sur 2 heller.
Fashion og Zalinaz er så sjalu atte,så dem får jeg gi en liten uke på å vende seg til konkurransen på fanget. Ikke at de små bryr seg noe om det,selvtiillitten er på topp.
I dag våknet jeg av en malende puse på brystet som vasket meg ihærdig….det var "lille" Rufs,eller Rufus som han blir hetende hos oss. Han er sånn en laidback fredlig ulldott. Men han har forstått hvem som eier han,for han henger på Nicholas hele tiden. Da Nicholas kom hjem i går så lekte han med han og ellers koste i fanget helt til det var sengetid,og nå i morgentimene,ja,han ble kjempeglad for Nicholas hadde våknet.
Nå skal jeg på jobb,så Major får ta seg av sølvbarna til jeg kommer hjem.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis :)
Tjuuusiga puser! Gratulerar!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Grattis! Sötnosar!

Grattis!!!

Flott kattunger…Selv om jeg holder en knapp på OSH jenta;-))
Du får jo sett henne(begge) om ikke så lenge,det blir kjempekoselig.

jättefin hona och även du har en snäll hane som tar hand om henne!
Jättevacker tjej. Och snygg design på värmedynan 
Grattis till vackra nytillskottet!