Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 4456 ggr
Paan
0

katter sökes i norrbotten

hej! är det nån hära som har siames/balines/osv uppfödning i norrbotten/ norravästerbotten/västerbotten?
försökt hitta nån men dem flesta är i tokholmstrakten och nedåt till danmark. vill skaffa en siames eller osv men vill inte ha en uppfödare för långt bort från där jag befinner mig eftersom att det skulle vara trevligt att ha möjlighet att träffa se dom eventuella kattungarna och specielt föräldrarna innan man bestämmer sig.

Beige
0

Titta på Siames och Orientalgruppens hemsida, http://www.sogrupp.se/

Där finns bl.a uppfödare i Boden och Umeå.

Peptalks
0

Hej! Vi håller till i Västernorrland och föder upp balines, orientaliskt långhår, siames och oriental. Vi har kattungar till salu nu om du är intresserad. Kolla in hemsidan: www.peptalks.se

MVH

Annika
S*Peptalk's

Siameshona
0

Jag vet att det finns uppfödare i Luleå, men ej vad de heter.¨Tyvärr

zignes
0

Hej!

Jag har en kattunge till salu, en lilamaskad Siameshona. Hon finns hos Frostuddens Siameser i Boden. Där finns också hennes mamma och pappa. Säljes helst till någon som är intresserad av avel, då hon har enbart Siameser i sju generationer.

Om du är intresserad av att veta mer maila eller ring; [zadiyads@telia.com, 070-690 09 19.](mailto:zadiyads@telia.com, 070-690 09 19.)

Vänliga hälsningar

Maria Jansson
S*Zignes Siameser, Sundsvall.

Rithwa
1

Hej

Jag bor i umeå och har siamesuppfödning, just nu har jag två simes pojkar till salu. Du kan gå in på www.simyketh.se, kattungarna är leverensklara omgående.

Du får jättegärna ringa mig 090-189807 eller maila mig rithwa@kylen.nu för mer information.

tassan
0

hej!

jag bor utanför umeå och även jag har uppfödning på siameser(S*Blue
Aveny´s) jag har också en kull med kattungar just nu och dom är leveransklara på fredag den 24/4

hör gärna av dig, mitt telenr är 0738-475796 eller mail tassan57@hotmail.com

Paan
0

åååh va fina katter alla har och hemsidorna var jätte enkla att förstå komplimanger, komplimangerSkrattande
kan inte skaffa någon just nu har inte riktit den tid som en kattunge/katt behöver men jag planerar för en/två  om nått år
varit smått besatt av siameser osv sen jag var liten och står knapt ut längre