träna med katter!
Man märker hur sällan man gör fysiska övningar när man har katt. Jag fick ett ryck nyss och gjorde lite armhävningar och situps alldeles nyss, och detta förbryllade Sivan och Krister. Det är ganska svårt att göra situpsnär det är två katter som går på en, biter i armbågarna och försöker ta fötterna etc. Dessutom är det ju svårt för man blir full i skratt.
Just nu håller maken på att göra armhävningar med komplikationen "katt under armhävning", de går in och ut under honom medan han håller på.
Vilka knäppa katter.
Ett bra sätt att har en katt gående under en då man gör armhävningar, är ju att man kan inte lägga sig ner om man blir trött. För då krossar man ju katten…
/Elisa

Jo,tack det där känner man igen. Mina "gamla" killar brukade oxå sitta på magen när jag gjorde sit ups! Ganska retfullt!
#1 Bra där! Ska kanske be killarna lägga sig under, så jag ej kan fuska:)

Yoga är nåt annars så dom uppenbarligen stör sig på. Min gamla chokladmaskade dam kom som en raket när hon hörde den speciella yoga- andningen. Då skulle hon på och buffa och dona så katterna fick sitta bakom stängda dörrar i andra halvan av lägenheten under tiden. Det är ju lite farligt också för dom kan ju bli klämda eller få sig en smäll. Men dom undrar väl va fasen man har för sig på golvet, vig som ett kassaskåp.

"Men dom undrar väl va fasen man har för sig på golvet, vig som ett kassaskåp."
ja, man får ju förstå att de undrar!!!