Siames iFokus

Siames

Etiketthumor
Läst 1123 ggr
alltidsiames
0

Humor hos Agria

Läst på Agrias hemsida, under förlossning;

Om du känner att din hona har ungar kvar i magen och värkarna har avtagit - försök att få igång mjölken hos henne genom att klämma på brösten - detta stimulerar sammandragningar.

Nån mer än jag som garvar här?

[hakkapelitta]
0

Vadå? Jag förstår inte det roliga. Det är nämligen sant. Att mjölken rinner till stimulerar frigörandet av oxycotin som är kattens eget hormon för värkstimulation.

ossilian
0

Förstår inte heller riktigt det roliga Obestämd

[hakkapelitta]
0

Iofs.. de hade kunnat skriva juvren istället för 'brösten'.. hehe

Nayak
0

HAHA, Jamen dom uppfödare som inte har några bröst då, vad ska dom göra? Eller ska man klämma på det lilla man har liksom? Om man inte vill det då?

Nej, jag förstår inte och jag vill inte veta vad Agrias anställda pysslar med på arbetstid Tungan ute

[hakkapelitta]
0

Okej, nu känner jag mig som humorbefriade Jansson haaha. Iofs, om man klämmer på BRÖSTEN alltså, på sig själv. Då blir det ju dåligt med sammandragningar!! LOL

Nayak
0

Ääääää, för Agrias tips SkrattandeSkrattandeSkrattande Jag vill inte ha sammandragningar heller Tungan ute-Skrattande

[hakkapelitta]
0

Tänk den stackars veterinär som får ta det samtalet.. "jag har klämt och klämt men inget händer".. haha ha!!!Skrattande

SacredSouls
0

Hahahaha den var utrolig god Skrattande Jeg ser det hele for meg. Katten ligger der i fødesengen og man klemmer og klemmer Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nayak
0

Ett gott skratt förlänger livet, har jag hört. Tack Agria Skrattande

hecajon
0

Skrattande

Rokkur
0

Haha, underbart! Tack för dagens skrattSkrattande

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker