TabbyTrio..mm
Hej igen alla gamla o nya medlemmar här på sajten.
Tänk vilken tur det är ändå…att vi inte kan SIA om morgondagen. Kunde jag det så hade jag inte planerat för våra två sista Famosa-kullar….Plötsligt hände det som aldrig händer en själv utan bara alla andra och jag blev liggande på sjukhus under en längre tid med operationer och en rent-ut-sagt- fasansfull hemsk tid med cytostatikabehandlingar mm. Nu är prognosen god och det återstår en tids strålbehandling. Ljuset har vänt åter och jag välkomnar glatt den värmande vårsolen. Livet har vänt tillbaka och med detta också den stora glädje som b la dessa två kullar har givit mig.
Min stora hjälte är min son Kristoffer som skött och sett om mina katter och kullar med en sådan fantastisk perfektion under min långa sjukhusvistelse.
Visst känns det konstigt att inte ha "varit med till fullo" men också en oerhörd glädje att komma hem och se att Kristoffer inte missat så mycket som en punkt av allt han lärt sig genom gångna årens födslar och babyskötsel här hemma ;)) Älskade älskade Kristoffer!!!!!!!!
Nära tillhands och bara ett telefonsamtal bort har ju många funnits tillhands för Kristoffer om något skulle knipa- allt ifrån vår veterinär till serviceinriktad kattmats/kött leverantör, släkt och vänner - Ni har alla visat att det omöjliga visst blir möjligt om vi alla hjälps åt och "bara" finns tillhands.
Nu skall jag se frammåt och glädjas åt livet, åt allt som är positivt och roligt- Som Ni Alla här på sajten t ex :-)))…och att jag nu har gått upp i vikt, tänk att få skutta av glädje bara av en sådan sak ;))
Nåväl, nu vill min lilla tabby-trio inte vänta längre på att få bli presenterade och med en extra hälsning från den lilla variantpojken:
- Jag letar efter min framtida kära ägare/familj. Om du finner mig oemotståndlig och om det kryper i kroppen på dig av Vill-Ha-Begär så kontakta min uppfödare via telefon 08 7787065 ell. mail louiseferm@swipnet.se
Vårt fotoalbum här på sajten är proppat med nya bilder på stort o smått i vårsol från A'Famosa
…just det…Kullen är född den 9 februari-09
far S*A'Famosa Ty'ee BAL a
mor MataHari av Karitzy SIA h21 var
Många hälsningar
Louise & Famosakatter
www.afamosa.has.it
Vilka fina kissar.

Fy va jobbigt! Men va skönt att det var en god prognos. Kan tänka mig att "livet leker" att man får en liten annan syn. Tur att du har din son & dina vänner som tagit hand om dina älsklingar. Trion är underbar.
Ser härlgt duniga & fjuniga ut.
Härligt att du har fått glädjen tillbaka - håll hårt i den. Njut av solen, våren och dina underbara ullbollar.
Vilken toppenson du har!
Att glädjas över livet och det man har är underbart, men tyvärr så gör vi inte det till 100%. man måste sitta med "näbben i kläm först".
Hoppas du får en underbar sommar att glädjas åt, få äta lite jordgubbar och grädde tillsammans med katterna och din underbart duktige son Kristoffer.
Att du kan få ströva kring dina fina stigar med katterna och bara njuta av allt det vackra som finns.
Hoppas innerligt att du repar dej från sjukdom, att den fina årstiden vi har framför oss ger dej mycket styrka och välmående. // Tuska

Nu blir allt till det bättre, ska du se. Fina kattungar och en beundransvärd son

Kan tänka mig att du ser världen med nya ögon och att du glädjs åt det lilla. Vad skönt att höra att prognosen är god och att du är på benen! Nu kan det bara bli bättre och bättre!
Vilka underbara kattungar och vilken underbar son du har!
Varma kramar!
Tur man har dom, barnen och pälsbarnen 

Vilken herlig tabbytrio du har der Louise…og din Kristoffer er en super sønn
Klem fra Sol
Karitzy(。❤‿❤。)
Välkommen tillbaka till solen. Vilken duktig son du har. Kristoffer blir årets HJÄLTE
Sötta kattungar.
Härligt att höra att du mår bättre och väldigt trevligt att du är tillbaka hos oss! Vad beträffar dina kattungar…I know where you liiiiive!
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Härligt att du känner dej bättre och din son är värd en stor guldstjärna tycket jag! Underbara kattungar!!!
Nydelige kattunger som vanlig, Louise! Og hvordan kan man se på bilder av dem uten å kjenne at det knyter seg i skulle-ønske-det-var-min-katt-magen?
Jeg vet godt hvor vanskelig det er å være på sykehus mens andre må ta vare på katter, nyfødte kattunger og alt som hører med! Noen ganger tror jeg det er verre å måtte stå utenfor og se de nærmeste slite mens man selv ikke kan gjøre noe som helst for at børen skal bli lettere.
Godt at du er tilbake og at du kjenner deg i fin form!
Vilken kämpig tid du har haft, skönt att det är bättre nu. Nu får ni njuta av den kommande våren allihopa och hämta nya krafter på stärkande skogspromenader liknande dem som vi har fått se på film här tidigare.
Kattungarna är 

Åå Louise*Klem*For en utrolig kamp du har vært gjennom. Jeg har tenkt så på deg innimellom og savnet alle dine herlige bilder og små kommentarer.
Så godt at du har hatt så fin støtte av både sønn og venner/familie i denne vanskelige tiden og det er kjempeherlig at du føler at livet smiler igjen og at prognosen er god.
De små er som vanlig fullstendig vidunderlige og den røde der var helt fantastisk
En sånn en som rykker i min Blomma/Afamosa-tarm.
Varm klem fra Line
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag har saknar alla Afamosor jag med! Såväl kvinnan bakom de fluffiga balinutterna som balinutterna själva! Välkommen tillbaka :D
Ungarna är underbara Louise! Som vanligt ;-)

Härligt att livet vänder åter och att du har en så fin son och fina kisseungar!
Så trist du har vært igjennom operasjon og diverse. Men det er godt når man har familie og venner til å stille opp for seg. God bedring fremover.
Jeg har også savnet bebisene dine,og jeg tror jeg og Line må få delt samværsrett på den røde
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Stor, stor kram till dig! Hu, vilken tuff tid du har haft. Jag hoppas att du snart är helt frisk och kry igen!
…och dina små AFamosa-bebisar helt undebara!! 

Vilken söt trio du har..
Vad skönt att prognosen är possitiv efter en kämpig tid som du haft..
sonen har ett hjärta av guld samt vänner/fam också
Skönt du mår bättre nu och framför allt att prognosen är god.
Kramar till dig och skickar också med en stor kram till din duktiga son.
Skönt få borra ner näsan i de där dunbollarna när man gått igenom en svår tid. När min yngste son bröt benet var jag glad åt att vi precis då fick vår första kull.

Det är bara så underbart att du mår bättre Louise
Vågen för dej, dina missar och Kristoffer förstås.
Vackra små Famosa bebisar du har där och välkommen tillbaka!
Visst är det skönt att ha vänner och släktigar som ställer upp med att hjälpa med djuren då man är sjuk! En eloge för alla dessa!
Var riktigt stolt över din duktige son som fixade allt så bra när du var på sjukhus! 
/Elisa

Jag samlar ihop alla fina hälsningar jag fått till en fantastisk "vårbukett" som gör mig varm o glad i hela kroppen ;))
Tack snälla snälla ni! Ni anar inte hur mycket alla Era hälsningar o glada tillrop betyder för mig 

Louise