Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 559 ggr
Tipitina
0

Sigge jagar storvilt. del 2

Jag vet inte om det var Sigge eller Tipis… men i morse låg en väldigt stor mullvad på trappan. Jag trodde inte de kunde bli så här stora. 

Nu undrar vi om Sigge är ute efter The Big Five.

MItt safari-liv fortsatte när jag körde till jobbet. Plötsligt prasslade och pep det under det ena sätet…uuuuh. Nä, nu tror jag jag blir galen, mus i bilen också? Jag får väl helt enkelt släppa in katterna i bilden så de får göra lite verklig nytta. Förhoppningsvis jagar de bara ut musen. Jag är väldigt trött på äckliga smådjur nu. Jag längtar efter shamponerade innekatter och ett lite mer civiliserat liv.

Nayak
0

Mullvadar är ju lite söta och jag tror Sigge är oskyldig. Det var nog ett självmord? Eller; han såg så dåligt och sprang in i trappan bara. Hmmmm

Smådjuren tar faktiskt slut efter ett tag, så håll ut och låt katterna sköta det. Sen Drontal Tungan ute

Hellre en mullvad på trappan än grannens civiliserade trumpetspelande Skrattande

Tipitina
0

Tack nu känns det bättre.

Nayak
0

SkrattandeMin förra civiliserade granne högtryckstvättade bilarna varje sent kväll och hade en strålkastare som lyste rakt in i våra sovrum.

En natt gick jag ut och skrek åt honom att "sluta hålla på med din j-la grej" Han svarade "ja ja, jag är snart klar"" .Och så körde han en timme till, båten antagligen. Jag hämnades nästa morgon med gräsklipparen.

Nu känns det väl ännu bättre? Skrattande

Siameshona
0

En mullvad??? Jisses. Tveksamt att katterna tagit den. Värsta Gudfadern där. Grannen?