Zilla och Foxybarn
Zilla fick fyra ungar igår, två honor, varav en svart (riktigt jetsvart), en ljusare siameshona (med ljusare menar jag ljusare än blå) och två orientalhanar i en ljus chokladfärg. Ja, ni får gärna ge kommentarer om hanarnas färg, vi är inte övertygade om att det är choklad men de kan se ljusare ut därför att de är mycket korthåriga och mörkna efterhand. Alla bilder är tagna utan blixt under ett fönster. Först ut är den svarta honan som påminner mycket om sin mor.

Garattis till fina bebisar
Stort grattis till de söta små bebisarna!! 

Så söta, så små & oskyldiga. Men vänta bara:)
mmmmm…jet svart är inte dumt ;) grattis
Grattis!
Svårt att säga om färgen på pojkarna. Men jag har förstått det så att kanel kan göra choklad varmare i tonen. Så det kan ju vara ljusa chokladbebisar du har där.
/Elisa

#10 Jaime tror att det är choklad. Jag tycker nog inte direkt att de är varmare i tonen än de chokladungar jag har haft men däremot ljusare. Men det kan vara inbillning då jag just nu inte har någon choklad att jämföra med och jag vet att deras far är kanel. De är ju ännu så länge så små, knappt ett dygn gamla. Vi får väl se längre fram.
Mycket fina chokladfärgade choklader - precis så ska dom vara ;-)

Grattis till dom söta små bebisarna!

Vældigt søta små chokladpojkar och vilken svart liten frøken! :)
Grattis!
Den bilden med tassarna upp går rakt in i hjärtat! Grattis!

Grattis till dom söta kissarna!
Ungarna är verkligen jättefina! 
Grattis till sötnosarna! 

Aww they are so cute! I could eat them! Foxy and Zilla make lovely little babies!

Grattis till så fina bebisar! Håller med Lina, så ska chokladfärgen se ut!

Grattis till chokladpralinerna
Grattis till en jättefin kull!
Stort grattis till dessa små guldklimpar! De små chokladpralinerna är fullständigt bedårande…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Tack för alla vänliga kommentarer. Vi är väldigt nöjda med ungarna själva
och det ska bli så kul att följa dem. Jag gissar på att de blir så där coola och snälla, de klarar att byta tutte utan att skrika i högan sky och känns anpassningsbara, det brukar vara ett gott tecken. Jag är också väldigt glad att Zilla klarade av även denna förlossning utan komplikationer, hon blir snart sex år men detta får bli hennes sista kull, nu ska vi spara något också och det blir ett kärt bekymmer att välja…
Söta små! Grattis!
Underbara =) Grattis!
Grattis Rovardotter! Jag gissar att du behåller en av pojkarna.
Jösses så fina bebisar! Man får gratulera!
(tyckte oxå det var fin choklad)
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Grattis till bebisarna!!
#24 Så roligt att ni ska spara en unge. Blir spännande att se vilken det blir. 

Grattis till de små! Jag hade sparat dem alla fyra! 

Jättegrattis till underverken, så fina allesammans. Vad skönt att förlossningen gick bra och att det verkar gå bra med bebisarna efter den med, Lycka till framöver! Det ska bli spännande att följa utvecklingen på dem.
Jag gissar att du sparar den svarta flickan
Denne tråden hadde jeg ikke sett 
Gratulerer så masse med de små underverk Rovardotters.Så koselig at dere skal beholde en.
Gleder meg til å følge disse her på bilder.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jätte fina bebisar

Så fina de är allesammans, mysig bild med Zilla och gänget, ser så fridfullt och harmoniskt ut.

Aww they are just perfect! I see their eyes are just starting to open! So sweet!
Gratulerer så mye med små! De var veldig søte, og sjokolade har sin sjarm det også!
Ååå vad fina de är! Bilden med mamma Zilla och de små blev jag alldeles knäsvag av (- och bebis-sjuk!), underbar!
Jättefina! 
/Elisa
Så fine alle sammen
Det bilde av mamma med babyer og den lille hvite siamesen som stikker seg ut,var jo bare så herlig da.
Otroligt fina små du har där 
Som små godisar… choklad, lakrits och vaniljdröm med blåbär?
Grattisa de är såååååå fina

Ett stort grattis
Otroligt söta allihopa

GRATTIS!!! :-))
Nu har jag hittat den tredje fina kullen här på sajten efter bara en stunds blädrande bland trådarna. Man missar en hel del då man inte är aktiv under en period…men istället får jag massor att gotta mig i idag *mums-mums* Svart är ju min absoluta favoritfärg på OSH/OLH (det vet du säkert;) men choklad är ju också så vackert.
Lycka till med toppen fin kull Rövardotter
Hälsningar
Louise

# 52 Trevligt att ha dig tillbaka här igen Louise!
Här kommer en bonusbild på min lilla svarting med nyöppnade ögon. Det är fortfarande lite för ljust för dem utanför bolådan så de fäller fram blinkhinnorna lite grann. Jag återkommer med fler bilder när de är lite större. Men det är små tjockisar nu, de blir nog stora kissar som sina föräldrar.
Den lilla svartisen är en riktigt hjärtekrossare 
De är verkligen alldeles bedårande…ser ut att bli ännu en fin kull.

Så vackra bebisar du har fått, Zilla! Särskilt de chokladiga
Väldigt läcker färg!

Jättegrattis från Kotten och mig! Vilka små guldklimpar, en liten Kottebror skulle vara underbart. Zilla ger ju så underbara ungar med ett så härligt temperament.

#57 Tack! Ja, nu letar vi hem som är lika goda som Kottens hem till några av våra bebisar (ja, man måste inte ha hönor och kalvar förstås). De verkar bli lika mjuka och goa som Kotten, kärlekskranka och pussnödiga. 

Så söta 
Åhhhh….. Den där svarta lilla tösen….
#24: Härliga "bekymmer" du har!
Åh vilka sötnosar du har där!! 

Åh vilka underbaringar!! Och "pussnödiga", vilket härligt ord, det gillar jag! Lycka till med att bestämma vilken som ska stanna, hur bestämmer man det egentligen!?

Du får nog behålla allihop. 

Gud vilka underbara, e inte avis p? dig att v?lja mellan dessa f?rst?r jag blir sv?rt. Lycka till
Fantastiska bilder på underbara bebisar! Den lilla svarta honan såg väldigt speciell ut, hon knockade mig totalt!
Gratulerer med bebiser
.
Jeg har ikke fått sett denne tråden før nå
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
ohh nydelige! Ja det var en flott gjeng du har å velge mellom. Jeg må si at den andre sjokolade brune gutten ble en liten favorit..
Men det gjorde egentlig alle de andre også 
Underbart fina ungar!
Behåll en hane tycker jag.

Alla är sååå söta
så jag förstår att det är svårt att välja..