attans!!
Måste bara få skriva av mig och beklaga mig lite.
Jag har en kattunge kvar i Lillans kull, Pontiac, (som jag förälskat mig i lite för mycket). Han är jättevacker och har helt otroligt härligt psyke. Jag hoppades att han skulle komma till en familj som är intresserad av avel och utställning för honom. Och just en sån familj hittade jag. Det klickade bra mellan oss och de blev jättekära i Pontiac och tyckte han hade precis rätt linjer och deras favoritfärg som de letat efter jättelänge. Han fick så mycket beröm av dem!
- Men så upptäcker jag att han har sternumkrok!!!!
Familjen är inte längre intresserad för de ville ju ha en avelshane till sin uppfödning som de kan ställa ut.
Sååå himla typiskt!
jajja…vad gör man? det är som det är, men det var ju lite synd tycker jag!
Huff, ja det er ingen hyggelig situasjon du har havnet i. Men hva gjør du? Hva kan du gjøre? Ikke annet enn å selge katten som kosekatt og enten kastrere ham selv før han blir levert eller sørge for at hans nye eiere kastrerer ham. Det er hva jeg mener du kan gjøre, men jeg vet at andre bruker katter i avl selv om de har sternumkrok eller haleknekk.
Å så skjønn kattunge. Han kan være en super kosepus. Tror også han kan være med på utstilling som kastrat.

Vad tråkigt…
Hoppas han finner en underbar familj som vill ha en härlig katt!

Så typiskt!