Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 814 ggr
Labolinas
0

Gissa om jag är glad

Idag var jag på utställning på hemma plan och gissa om jag är jätte glad då Gaia fick sitt cert och blev Champion och även nominerad men dock slagen i panelen, vidare så fick Laban sitt första cert i klass 3 och blev nominerad och slutligen BIS med alla 3 domarnas röster samt elevens röst och till sist men inte minst så fick Ally Ex1 och blev nominerad och slutligen BIS med alla 3 domarnas röster samt eleven så ni kan ju gissa om jag är mega stolt över mina kissar och svävar runt på små moln här hemma.

ullisen
0

Massor av GRATTIS! Vilken härlig dag för er Skrattande

hoffens
0

Grattis

[hakkapelitta]
0

GRATTIS!!

EvelynKatt
0

Grattis!!

Attacks
0

Grattis til alle Nom'er og Bis'eneSkrattande Siden du er så  glad i å  gå på utstilling,så er et jo ekstra morro at kattene vinner også.Ekstra morro er det jo med egen oppdretta.

Laban har jeg jo sett,og han har bare blitt penere og penere etter som han har vokst,nydelig  gutt er han.

Ally har jeg jo ikke fått sett enda,men det gleder jeg meg til en dag.

Gaia er jo bare nydelig.

Var det noen der som tok litt bilder,vil gjerne se nye på dem alle 3Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Grattis!

/Elisa

Helenaf76
0

GRATTIS!! Skrattande

Rovardotters
0

Grattis!Glad

Bokskogens
0

Grattis till de jätte fina resultaten! Skrattande

SacredSouls
0

Glad Gratulerer så masse med så supre resultater.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Beige
0

Grattis!!

Vilket toppenresultat för dina katter, jag förstår att du svävar runt på moln.

hannele44
0

Förstår att det gick bra för Ally-hon är stor favorit hos mig för tillfället-mycket vacker katt!!Grattis

Nayak
0

Grattis, du har verkligen jättefina katter Skrattande

cerwinvegas
0

Grattis till dej & dina fina katter..vilken toppen dag det blev på hemma plan…

Labolinas
0

Tackar så mycket för alla gratulationer.

#5 Du får snart se Ally live det är bara att ge sig till tåls, tyvärr blev det inga bilder.