Villemos bebisar
Äntligen har Villemo blivit mamma
Det blev en lång och kämpig förlossning som tillslut slutade med snitt. Villemo fick 6 kattungar varav en av dem var dödfödd. Troligtvis var det den som stoppade upp så ingen kom ut.
Natten har varit lång och Villemo har varit vääääldigt orolig. Hon har burit omkring och inte riktigt vetat vart hon ska ta vägen. Men nu har hon hittat sin plats, i en igloo i garderoben. Där trivs hon nu och ligger fint och pysslar med sina små. Hoppas nu bara att mjölken rinner till och att de små börjar äta ordentligt.
Här kommer en bild på de små liven
Grattis! 
/Elisa
Gud vad söta dom är
grattis!

Tack 
Tack Kalindas för allt stöd och tips igår! *kram*

Lycka till med småttingarna 
Grattis 
Så himlans små och söta bebisar. Vad roligt att Villemo äntligen har fått bli mamma. Lycka till!

Stort Grattis!
Ååå vad roligt!! Stort grattis! 
Grattis från oss också 
*Jippi*
Gratulerer så masse med de nydelige små Helena.De tok sin tid på å komme inn i denne verden men nå er de endelig her
Jeg er så glad for deres skyld.
Gi Villemo en puss fra meg og hils til hele familien og gratuler også.Tipper gutta er glade nå 
Stor klem fra Line
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis!!! Lite trist att det behövde bli kejsarsnitt, men kul att allt gick så bra i alla fall. Pussa de små trollen från mej. Vi håller tummarna för att allt ska gå bra för dem alla.

# 11 ser helt underbart ut!! Va fina de är, mamma ser stolt ut!
Å så fint at det gikk bra tross alt! Gratulerer så mye med kattunger!
Så söta! 
Pussa på dem samt på deras mamma från mig.
Yttepyttefnytteknytt! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
GRATTIS och lycka till.
Åh, så roligt!
Tusen grattiskramar från oss.
De är bedårande söta! Grattis!
Grattis till bebisarna,
Hoppas det går bra för er och inge mer strul nu, det räcker med att det blev snitt
GRATTIS Helena och Villemo!!!!! vilka underbart söta små möss……. förlåt katter menar jag…

Tack! Tänk att jag har småtroll här hemma äntligen
Mössen
mår bara fint. Villemo sköter om dem fint och de letar efter och slåss om tuttarna.
En av mina killar uttryckte sig "Men mamma, svansarna ser ut som råttsvansar ju" 

Vilka söta små "möss" 
Många gratulationer

Många många grattis hälsningar från oss alla i Bokskogens!
Lycka till med de små underbara liven! @-)--

Grattis även från oss! Skönt att det till slut kom ut lite bebisar efter att du fått kämpa så mycket.
Gratulerer så mye begge to. Så flott hun ble mamma til slutt.
Hilsen norsk olde(far)mor
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Så fin Villemo er med sine små.

Jättegrattis till alla små söta bebisar
Tråkigt att du behövde snitta, men skönt att det gick så pass bra ändå. Lycka till framöver med de små och jag ser fram emot massor med bilder under uppväxten på dem
Grattis till bäbisarna
Wow! Grattis till bebisar :D

Tack allihop!
Lovar att det kommer fler bilder när de vuxit till sig lite.

Grattis till underbara kattungar.
Stort grattis! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Grattis!!! Så härligt att de äntligen blivit verklighet! Ska bli spännande att följa dem!
Grattis til småttingene..

Gratulerer så mye til både deg og Villemo - utrolig søte bilder 
Nä men vilka godingar =) verkligen underbara!

Stort grattis till både katt och matte, som väntat så länge på det här 

Tack! 
Hvordan går det med bebisene og Villemo ? 

Så trist med den ene som ble for svak til å klare seg.
Men det skal bli så spennende å følge dem,og Villemo ser jo så moderlig stolt ut 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Å så trist.
Men flott at de andre begynner å øke i vekt.
Nei nå har vi ventet sååå lenge på Villemo sine små så nå må du såklart bombadere oss med masse bilder.
Villemo ser jo så stolt ut der hun ligger.

Nu har Villemos bebisar blivit 1 vecka och vi har försökt ta kort på de små liven. Men det var inte det lättaste så jag ber er ha överseende med fotokvalitén.
Först ut VF - Hane
VB - Hona
HF - Hona
och så Knick - Hane
Sötnosar…
/Elisa
Det kan aldrig visas för många bilder av små kattungar. Vi som inte har några, är tacksamma för vartenda ett ni klistrar in… 
Så tråkigt med den lilla som gick bort. Vilken tur att du och Villemo har 4 st kvar.
Kram Nilla

Grattis med bebiser
Og for mange bilder får det ikke blitt, så bare leg inn flere du;-)))
Klem Pernille.
Så bra at det endte godt med Villemo, dere har hatt ei vanskelig tid! Får håpe at Villemo holder seg frisk og rask nå og at det går bra med de små 
Ohh så skjønne.
Nei vi har ikke blitt bortskjemt med bilder synes jeg så du får legge inn noen flere.
Hva sier resten av kattegjengen. Oppfører Flower seg pent ? 

Tack för fina kommentarer 
#48 Vet inte om jag vågar svara på det
Aragorn är först av gänget att nosa på en av de små och det först i dag.
Flower bara fräser och spottar både åt kattungarna och åt Villemo
Men det går nog över snart. Mister tycker att de är jätte intressanta att titta på men så fort de piper drar han iväg direkt. Han riktigt smyger fram till bolådan och står där och smågluttar lite, sen smyger han iväg igen.
Men som sagt så dröjer det nog inte många dagar innan Villemo har sällskap av en till misse i lådan.
Ett nytaget foto från idag. Jag älskar dessa högar 

Så "vit" & fin högen är. man kan ej se sig mätt!! Varmt & kärleksfullt.
Aragorn kommer nog snart bli en stolt pappa till "sina" bebisar.
Härlig bebishög! 
/Elisa
Så herlig der hun ligger og koser seg med de små.
Haha næmmen Flower da,jeg som trodde du skulle være så snill mot de små bebisene 
Jaja det hjelper vel snart.

Vi tröttnar aldrig på bebisfoton här inne, så underbart och mysigt att beskåda.
Så tråkigt att höra att en var tvungen att hamna där uppe i gröna gräset för tidigt, men all lycka till med resten av gänget/kram
Gi en god puss til villemo fra meg Ungene ser kjempefine ut alle 4.

Grattis!

I dag är kattungarna 2 veckor så nu har det varit fotograferingsdags igen
Fast kattungarna tyckte det var lite för ljust vid fönstret så de vägrade visa sina vackra ögon.
Först ut är
Lord of Light, hane
sen Iron Maiden, hona
Run to the Hills, hona
Och sist Wasting Love, hane

Gud vilka underbara sm?. Gud s? mysigt att ha sm?tt hemma gud l?ngtar s? tills det ?r dags h?r hemma igen
Fina fina Villemo och hennes fina fina bebisar! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

De ser mycket fina ut allihop!
Jättesöta! 
Får köra bort någon dag och hälsa på dej och dem…
/Elisa
Ooohh så skjønne de har blitt.
Gi alle sammen en puss ifra meg da.

Jag försöker att komma ikapp i trådarna…något-så-när…efter en lång tids korta sporadiska besök här på sajten.
Villemo's bissebessar är därför heta news för mig. De ser ju kalas ut!! Lycka till med din fina kull. Har du kanske mer bilder på småttingarna så blir jag jätteglad av att få se dem? :-)
Många Lycka-till-hälsningar
Louise
Grattis och ett stort lycka till
Rithwa

Så söta de är!!! Jag har sett fram emot att få se lite fler bilder på dem!! Kommer att följa dem med spänning, de små godingarna!

Tack allihop! På begäran av A´Famosa (till lika pappa Tze tze´s uppfödare) så lägger jag in lite fler bilder på sötnosarna. 

Jag tror jag dör! Vilka sötnosar! Fina namn har de också fått.
ÅÅÅ Helena, så nydelige de er.Like fine alle sammen.
#62 Så kjempekoselig å se deg her igjen AFamosa. Du har vært savnet.
Grattis till finingarna 

#71 Tack snälla du Line! 
ÅÅ Så fina ungar du har där,
vid den åldern kan man bara sittta å titta på allt de nya de upptäcker för varje dag.

# 75 Tack
Det är mycket svårt att slita sig från dem. 

Sötnosar. Låter väl aldrig som att matte är ett maiden fan:)
Härligt gäng små pudervippor 

Hihi… kan tänka att du bor vid bolådan hela dagarna med så underbara pissungar! 
Ohhh vanligvis faller jeg jo for slike små røde/creme gutter men lille Iron Maiden var virkelig en skjønning.

Dom är verkligen supersöta, bebisarna! 
Jag citerar enligt ovan…"-jag tror jag dör..". Tror inte det finns något ljuvligare än små balinuttungar faktiskt. De är något alldeles extra. 

Tack allihop! Bäbisar är farliga. Förstår inte hur jag ska kunna sälja dem.
# 82 Du får väl komma hit och pussa lite på dem, vi bor ju inte så långt ifrån varandra än. 
#83 Nä du, det vågar jag inte!!! Jag kanske förtränger "min kvot" och gör något överilat…
Får jag ordning på synen och fått svar att jag inte smittar. Så kommer jag nog bort och pussar liite på dem…
/Elisa
De är sååå fina allihopa! 
For noen nydelige,bedårende ulldotter

Tack allihop 
#84 Fegis 

#85 Du är så välkommen då.

Såå söta och fina siameser med dun på!