Kosegutt med stor K
Lille Remember er snart klar for å flytte hjemmefra ( I slutten av april) Han var opprinnelig reservert men kjøper ombestemte seg.
Lillegutt selges til kos og er på stamtavleklasse 2. Han er en helt utrolig sjarmerende gutt som alltid maler. Han elsker å ligge på ryggen i hendene mine og det å bli susset på magen er det beste som finnes.
Han er ikke så typete og vil nok aldri bli noen showstopper,men vi kan iallefall love et helt fantastisk gemytt
Lang og fin kropp har jeg, også sier matte at jeg er såå god å ta i 
Her ligger jeg på bordet sammen med min oldefar og bestefar
Her kommer noen bilder fra forrige uke
Du kan jo sende min matte en mail til : linelundo@msn.com om du synes jeg ser sjarmerende og pussvennlig ut(Eller om du lurer på noe annet om meg)
Håper å høre fra deg
Påskepuss fra (N) Sacred Soul's Remember
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Å så fin Line. Håper han får et veldig godt hjem men det får nok han som er en slik god gutt.
Men vilken goding. Det syns att han är en sån koselig liten kille. jag är kär 
En kjempe nydelig gutt med øyner jeg smelter helt for 

Väldigt fin gutt!

Skicka hit honom!! 
Tusen takk. Ja han er virkelig en goding
Jeg glemte jo å skrive at han er vokst opp med barn (7,11 og 13 år) andre katter og er en veldig tøff og trygg gutt.

Vilken stilig kille!! Goseplutt!! 

Glad påsk!
Underbar kille! 
Men varför bara till sällskap? Har han en knick?
/Elisa
Han är sååå söt!!! 

Vilken snygging
Kanskje jeg bare skulle begynne kastrat oppdrett hmm. Da må jeg jammen komme å hente han også
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tusen takk
#8 Neida han har ikke det. Så bare litt sånn ut på ene bildet.Siden dette var Messi sitt første kull så hadde vi bestemt oss før parring at eventuelle hannkatter skulle til kos.

Synes han er kjempe pen,tror absolutt han har utstillings potensial.

Han är jätte fin Line…hoppas den rätte dyker upp & får glädjas åt en vacker Sacred Souls katt…

Ser ut som en helt underbar liten charmör! 
Han är en verklig goding! Sockersöt! Får man mängdrabatt om man köper två katter av dej Line? 
#16 Så denne nå jeg.Ja såklart kjører man på søsken rabatt 
Men du får iallefall hilse på han når du kommer for han flytter ikke før helt i slutten av april. Nå har han fått seg et nytt hjem og det er jo bra. (mest bra for mitt hjerte som begynner å bli veldig svakt for han)
Så vackra klara bilder, Line! Han är ju otroligt söt och fin. Hoppas verkligen att han "hittar hem". 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#18 Ja nå skrev vi nesten likt. Han har fått seg et hjem nå.
#17 Härligt att han har hittat sina människor. Kul att jag får träffa honom innan han flyttar.