mine 2 spesielle små
Her er ett bilde av mine 2 classic tabby og hvit jenter, som oppholder seg hos fòrvert. Dem syns jeg blir kjempetøffe. Den ene av dem er til salgs;)
Åh så söta! Vilken fin färg/mönster.

To veldig spennende classic tabby jenter. Som blir spennende og følge videre, ettersom de utvikler seg.
Ohh så fina de var =) Underbara ! varför har man inte mera plats och pengar som växer på trän? Lycka till med de små sötnosarna.

Jätte söta! 

Gud du f?r skicka med en av dom n?r jag h?mtar only s? fina sm? tjejerna

Vilka små sötnosar! 
Næmmen herregud så søte de var.(Også helt rosa pusse på nese jo)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jättefina

Søte små jenter! Pappan deres vil svært gjerne stelle kattungene her som babyer, men det vil de ikke være med på! "vaske rumpe kan vi gjøre selv, pappa!" sier de mens de skuler stygt på ham. Kanskje pappan skulle vært med i bagen når vi skal dra å se på disse små?
Ikke sikkert mamman er like begeistra for pappan nå sånn som hun var en gang 

Helledussen så søte.
Oj så fina. Som små tigrar 

wow vilka underbara tjejer..jag blir förälskad i dom båda
Drömmen är att en dag få bli ägd av just en sådan liten tjej..så nu är det nog bäst att inte vara ute på siamesifocus på ett tag
..& hålla i plånboken
Tills någon lycklig har tingat den andra honan..
Grattis & lycka till med underverken…
Jag kan nog inte hålla mej utan smyger in & kikar lite då & då…
hmmm… burde nok tatt med kamera i morgen sånn at Aino kan legge ut fristende bilder av disse småjentene + søsknene som også er snuppesøte
Så kan dere bli fristet 
-jepp det burde du, ta med kameraet, når du er å ser på bestmorbarna:). Er liksom enda veldig usikker på åssen dem ser ut. Sånn er det med en fòrvert, som flyttet litt for langt unna.. Og som ikke riktig får til å fotografere pusungene.
Gleder meg til i morgen. :) Skal sitte pal ved dataen og bare vente på ferske bilder av de små…hihihi..
Nå har vi vært å sett på de søte små, og jammen var de skjønne! Det er noe eget med kattungene når de er i alderen 5-6 uker - så flinke men likevel litt ustø i svingene. Så tøffe men likevel er det best å leke pinnsvin med hele pelsen for å se størst mulig ut! Og så lett det er å bli sjarmert av disse hjerteknuserne som kommer opp i fanget og vil leke, og som leker seg i søvn
Nå håper vi at Aino finner noen bra bilder som hun kan dele med oss alle her på siten!
Tusen millioner takk for en masse bilder Lisme…omsider fikk jeg sett hvordan mønster dem har, og at dem er søte ;)
Først ut et bilde jeg falt helt for, helt nydelig Lisme, av din datter og en liten pus.
Nydelig bilde, ikke sant?? 
så kommer det noen bilder her. -hodebildene er lastet opp på hjemmesiden min…inn og titt ;)
--ett lite knippe bilder av det jeg har gått igjennom til nå.
sickna underbaringar! 
Fina små godingar hela kullen. 
/Elisa
Jättesöta allihopa 

åååå vilka fina bebisar
kort #16 samt det på siamesen i famnen var så sköna..
ja, dem er noen goinger disse småttinger…skulle ønske jeg bodde nærmere min fòrvert. Så jeg fikk sussa og koset med dem… men nå har Lisme vært min stedsfortreder ;)
Ja gjett om de ble kosa og sussa på! Hadde mest lyst til å ta dem med meg hjem - hele bunten!
Og stellet hadde ikke vært noe problem for både Joker, Pappa-SOY og Prinsessen fra Himmeltinden stiller mer enn gjerne opp og steller smått. De har litt problemer her for de små vil som regel ikke bli stelt - de er jo blitt store jo!
Hjälp vilka små underbaringar….
Härlig bild på din tös och kattungen, Lisme.