Vackra Yaira!!! 4 månader

Så fin lita frøken. På det siste bilde såg hun ikke blid ut.

Åååh vilka vackra skönheter! Äntligen fick du din efterlängtade bruntabbytjej också 

Jodu!!!Efter många om och men!!Fast hon e SIA f 21 ;)Det röda har inte kommit så mycket än!!Gud vad jag tycker om de här katterna..Äntligen vet vi att dom e friska o krya..Efter rätt medecin..Så nu så kan de 2 brorsorna säljas men hur ska det gå till när vi blivit så fäst vid dem..Men vi kan inte ha fler hanar inne..Så fick vi ju en kull till där det e hela 5 hanar:)
Hej Elisa
Oh så roligt att höra att allt är bra samt att du har skickat bilder så att vi får se dina skönheter. Ett stort lycka till med dina småttingar,
Rithwa
Det var tillräckligt nära för att hon skulle bli en keeper tycker jag 
Så himla kul, jag blev så glad för din skull när jag såg den här vackra flickan!! Hon är väldigt likt båda pappa Kobold men visst ser man kissecosmica skymta igenom också :)))
Ååå vad de är fina dina bebisar!! 
(…och superdupergrattis till Cosmica & TC-bebisarna!! Vad kul! Ser fram emot bilder på dem så småningom!)
Hun er så spesiell og vakker din lille beholder.
Gratulerer så masse med de andre bebisene. Håper vi får se bilder av de snart. Er det noe rødt der ? 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jag har fotat lite det e 2 röda hanar:)1 chokladhane o 2 bruna som det ser ut nu..Sen e det 2 honor som e brun o choklad,kanske att de e någon skölpadd..:)
#16 Oh herlig
Gleder meg til å se bilder.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus