Ally min vackra kisse.
Nu har Ally hunit bli nästan 4 månader och hon blir bara vackrare för varje dag i mina ögon och jag är så super nöjd med henne. Här är en bild på henne då hon tränas på att bli utsträckt utav främande människor och det gick rätt så bra med tanke på att min mamma aldrig har hållt ut en katt i hela sitt liv.
Här kommer en till på min skönhet.

Hon är jättefin!

En mycket vacker flicka
Jättefin liten tjej! 
/Elisa
Jättefin kisse

En riktig snygging du har där.

Vilken snygg kisse!

Vilken läckerbit!!
Hon var fin redan som liten och inte har det ändrats, snygg tjej.
Jag gillar hennes mönster 
# 9 Ja hon är faktiskt väldigt fin om jag själv får säga det, hon har en halvsyster som jag hoppas skall bli lika fin här kommer en bild av henne från förra veckan då hon var 5 veckor.
Så fin! Ally påminner mycket om sin mamma tycker jag.
Vilken liten gullunge! 
/Elisa

Hon är jättefin, grattis till henne
Ally är jättevacker, en riktig blå skönhet! 
en riktigt vacker,blå skönhet…å vad jag älskar blåa katter 

Ally er vakker
og for et lekkert mønster
blått er flott;-)))
Pernille

Jättefina honor!
Vilka fina små fröknar du har! 
Tackar så mycket för alla komplimanger
#11 Ally är sin mamma upp idagen med super kort päls fina spottar och stora öron dock har hon sluppit ärva hennes oranga ögon tack och lov.
Virkelig flotte puser 

Nydelige^^
#19 Då ser jag fram emot att få se henne på utställning framöver.
Jag tycker om stora öron och fina spottar. (och mycket annat oxå)
Om hon har ärvt sin mammas skönhet minus ögonfärgen så är jag glad att jag bara ställer hanar 
#22 Skall till Värnamo i slutet av April och till Spinneriet i Maj och Nerk i Juni och här kommer siamestjejen och hennes syskon följa med så vi kanske ses på någon av dessa utställningar.
Når kommer du til Norge da?
Hun er helt nydelig,Maria,og det nyeste kullet ditt også. Kan alle blåspotter se ut som henne,så ønsker jeg meg også en
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Wow så flott hun er,helt nydelig.
#24Jag kommer till Agderkatten med Mercedes, Ally och Beddi (siameshonan) och ev en kullsyster till Beddi
Vilka snyggingar! Grattis 
#26 Da skal du ikke se bort ifra at vi treffes.Skal kanskje dit,men vet enda ikke om jeg tar med noen katter selv.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#28 Jag har redan installerat stöldlarm på båda två tjerna så att jag vet var jag har dem.
Hade varit kul att träffas igen.

Oh så vackra!!
Hoppas få se dem live på någon utställning i framtiden 
Så vakker Ally har blitt. Nydelige jenter du viser frem.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#31 Tackar så mycket, det finns flera av denna varan här hemma.

Jag måste också säga WOW!!!Jättesnygg o charmig!!Som sin mor!!Grattis
#33 Tackar så mycket, är väldigt nöjd med resultatet.

Hon är jättefin, din tjej!
#35 Tackar så mycket, du är nog den ända här inne som har sett henne live.
Men jeg vil jo så gjerne se bilder av resten av gjengen din også jeg 
#37 Skall försöka få någon bra bild på dem men det är inte så lätt då de aldrig kan vara stilla.

Hon är jätte fin din Ally…
& halv systern ser otroligt go ut…
Ja fler bilder på hela gänget tycker jag med..& gärna en bonus bild på den vackra pappa katt…
Fick någon bra bild men suddig på den chokladspottade honan, hon är så super härlig och jag har funderat länge på vem jag skulle behålle henne eller siamesen och det blev siamesen men man vet ju aldrig jag kan ju alltid ändra mig då denna lilla skönhet fortfarande är till salu.
S*Labolina´s Burning Flame OSH b24
Fick även en bild på den chokladspottade hanen, även han är till salu. Han har ett sådant super temprament och är störst i kullen med meterlånga ben känns det som, han är "sämst" i kullen men jag tycker att han helt ok och jag hade gärna tagit en kull efter honom men jag har tyvärr bara en hona och para honom med så jag får snällt sälja honom fast att det tar emot då han är så super mysig.
S*Labolina´s Boomerang OSH b24
Skall försöka få några bra bilder på de andra tre men det är inte lätt kan jag säga då de absolut inte är stilla mer än när de sover.

ojojoj vilka sköna bebisar…
#39 Här kommer bonus bilden på deras pappa.
GIC S*Tammee´s Everlasting For Labolina JW
Foto. Heidie Petersen
Kjempe nydelige bebiser og pappan er jo så herlig da.
Här är en bild på den blåspottade hanen, han skall inte flytta så långt utan stannar kvar i Malmö.
S*Labolina´s Blue Ice
Jättehärlig tjej. Mums, jag är svag för blå katter.
En kille tog super fina bilder på Ally när vi var på utställningen i västerås och tänk om man hade kunnat ta sådana här bilder med sin kamera.
Foto:Patrik
Här kommer en till.
Foto:Patrik

Tack för bonus bilderna på Laban..hans skönhet är bedårande tycker jag..glömmer inte första gången jag såg honom i Stockholm när jag ställde ut Nova..
Ja han har verkligen vuxit & blivit en stor herre.
Jätte fina bilder på Ally från Västerås utställningen…Hur gick det där??
Så oriental tjejen är till salu?? Tusan också vad det rycker i vill ha tarmen så fort jag går ut på forumet..men det är inte så konstigt heller när det finns sååå många skönheter…
#51 Ja Laban har blivit en riktig "karl" och han har gett mig finna bäbisar. Du har helt rätt för dig, den chokladspottade honan är fortfarande till salu och hon kommer bli lika fint prickig som sin storasyster och som det ser ut så blir hon fin i typen också och det bästa av allt är att hon har en superkort päls.
Det gick bra för Ally i Västerås, domaren gillade henne JÄTTE mycket men fick det svårt i nomineringen då hon valde mellan Ally och en orientalhane som också hade ett bra mönster och det slutade med att hon valde den andra men bara pga mönstert, detta punkterade hon då hon tyckte att Ally var bättre i typen, detta är inget att hänga läpp över då det kommer fler utställningar , tex i helgen då hon skall ställas ut här i Malmö.

Jag som hade hoppas att du skulle skriva att hon var tingad…jag blir så sugen så sugen(har tänkt en dag att skaffa en spotted men kanske inte just nu)
När du beskriver henne så blir jag ännu mer sugen..
Mercedes & Laban har jag beundrat från första gången jag såg dem på kort samt Laban irl…ja nu även din söta Ally
Det var ett gott betyg hon fick i Västerås…& lycka till på hemmaplan i helgen..