Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 1324 ggr
SergeantHanna
0

Hjälpsamt studiestöd :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte så mycket tid över nu när jag inne i slutspurten på komvux och pluggar många kurser på samma gång.

Då är det ju tur att det finns två experter som kan hjälpa till Cool

Oavsett om det är en penna som ska vässas lite extra med tänderna, en sida eller tio i en bok som ska vändas på i boken, eller om suddet ska flyttas och ligga under bordet istället - så kan man lita på att det finns hjälpsamma missar som fixar det.

SergeantHanna
0

Vässa pennan var det ja..

SergeantHanna
0

Boxas lite mitt i alltihop, det är en liten bonus

SergeantHanna
0

Jag slänger in en bild på vår nya "Katt-TV" också Skrattande

Den är omåttligt populär.

Labolinas
0

Det där med studiestödet känner jag allt för väl igen. Litte synd att det inte kan hjälpa till och förhöra en inför tentorna

AmandaWvW
0

Vänta du bara, en dag sitter man där och måste lära sig de palperbara lymfknutorna hos katt. Då, och bara då, kommer de vara till hjälp. Alla dessa år av slit från katternas sida och endast en gång kommer de till sin fulla rätt, det är inte ett tacksamt jobb att vara studiekatt, men någon måste göra det.

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

SergeantHanna
0

Jag tror tyvärr inte att det ingår i brandingenjörens kunskapsområden att känna till de palperbara lymfknutorna hos katt, så inte ens till det kommer jag att ha nytta av dem Skrattande

Jag får låna ut dem till veterinärstuderande helt enkelt, tio kronor per kläm! Cool

kalindas
0

Ser ut som du har en väldigt bra hjälp med läxorna…Flört

/Elisa

AmandaWvW
0

det är en intressant affärsidé. är tyvärr rädd att  marknaden kan vara överetablerad sedan tidigare…

Siameshona
0

Duktiga assistenter !

SacredSouls
0

Kyss Hehe snakk om flinke puser da.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

hecajon
0

Tur att du har dina medhjälpare, så fina och flinkaSkrattande

Nayak
0

Ja, hur skulle man klara sig utan sina små medhjälpare. Dom kan ju allt! Mina är särskilt bra på matlagning och att sköta barn Skrattande Jag hade aldrig klarat mig utan deras expertis.

[LucyInTheSky]
0

Vilka fina hjälpredor. =) Känner igen det! Jag klarar inget själv enligt mina missar. XD

Emma-Andersson
0

Snällt av missarna hehe!

Vad pluggar du?
Tyckte jag såg ett periodiskt system på en av bilderna.

SergeantHanna
0

Ja dom är allt mysiga att ha med sig överallt, men det kan ju bli lite väl mycket av det goda ibland… Brottningsmatch mitt i böckerna är inte en favorit.

Här var det kemi som pluggades, men experterna har även full koll på matten, fysiken och biologin såklart Flört

Man kan få lite konstiga svar på miniräknaren när det har varit en liten tass på den, men annars går det bra Skrattande

Nayak
0

Jag tycker det är så trevligt när dom tuggar lite på böckerna. Då blir läsningen långt mer intressant, lättsmält och givande liksom. Ett perforerat bokhörn förhöjer upplevelsen på något märkligt sätt.

Ibland kan man slippa läsa också, för dom har redan läst klart och det finns inget kvar sen! Kanske en cellulosaklump bara. Jättebra.Obestämd

AmandaWvW
0

Jag tycker om när de hjälper till med uppsatser som skrivs på datorn. Laptopen är en perfekt värmekälla enligt min katt, och tangentbordet ett i idealt sovställe.