Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1386 ggr
cleo
0

SYS bebbar till Salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har jag tre små pojkar som snart är redo att flytta ut i vida världen. Alla är till salu och de är alla fria från defekter.

Födda 15 Nov-2008

mamma är:

CH S*Jackpott's Chokolate Chip Cookie SIA b

Pappa är:

HU*Shagio-Chen Holiday OSH b 03

Chokladmaskad Siames hane.

Choklad SYS hane.

Choklad SYS hane.

Attacks
0

Han der i midten ble min favoritt.Syns dem er så hærlige når det hvite kommer på nesa.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

cleo
0

#1 Ja, han är den bäst typade och ser ut som om han har mycket vitt, men är den med längst bebispäls. Den bästa pälsen har den chokladmaskade pojken.

kalindas
0

Vackra pojkar! Kyss

/Elisa

oscarsine
0

Nydelige gutter, likte også han i midten bestTungan ute Kanskje vi får dra på besøk med en kjempe stor veske, Veena?? Mange jeg kunne tenkt å ta med meg hjem fra SkåneFlört

Pernille.

CoralReefs
0

den längst ner kan du väl göra i ordning dvs göra han trött och fin. Ska snart dra iväg till dig och ha med mig en stoooooor väska..ja alltså om han gillar sova i väskor och så.

Mona22
0

skicka hem dem till mig. här finns det plats för en sådan sötnos.Kyss

cleo
0

# 5 Väskor är det bästa han vetFlört

FreeZing
0

Vilka vackra katter. Jag tycker också att pojken i mitten är lite extra ljuvlig Kyss

SergeantHanna
0

Holiday är bra på att göra fina bebisar, det vet vi Flört

Rosa nos, det är nåt extra gulligt med det alltså.

cleo
0

# Ja, dess är ju halvsyskon till din. Det är hans mormor som fått smått, så det är släkt på båda håll. Skrattande

Liljekatten
0

Vilka små sötingar! Jag gillar den sista choklad-sysen. Jag tycker om när sysar har lite färgblurr på näsan. Har du inte fler bilder på denna lilla gosse att visa upp? Snälla….

Nebukadnesar
0

De var utolig søte.:)

EvelynKatt
0

Sötnosarna!

raggorgeous
0

Väldigt kär i den första chokladmaskade killen!
helt ljuvlig!! En vacker dag ska en sån få flytta hem mig till och raggisarna!! *S*

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

SacredSouls
0

Nydelige bebiser Cleo Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

CoralReefs
0

Var och träffade bebisarna i lördags och den chokladsysen var ljuvlig!!! Sådan päls har jag bara sett på min Kida som är halvsyster till grabbarna! Trodde det kom från mamman men Holiday lämnar tydligen en kanonpäls efter sig.

raggorgeous
0

Chokladkillen är heeelt ljuvlig!!!!! Kyss

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se