Vila i frid lille prins...

Nej, vad sorgligt och ledsamt att höra, varför måste sånt hända våra små nytillkomna underverk? 
Massor med styrkekramar till dig, jag håller alla tummar och tassar som finns för att det går bra med de andra två små.
Tänker på dig, kramar Helena
Stackars er…
Så tråkigt!
Håller tummarna att de övriga håller sig pigga och friska.
/Elisa

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Baksidan av det hela har du stött på och det är tufft
Inget mera "spill" nu, måtte det går bra för de andra två.
Så trist dette var da 

Beklagar sorgen.
Stor karm,
Så sorgligt att läsa om lille Bob!
Många tröstekramar från mig!
Tack alla!
De andra två jobbar på att bli årets julgrisar och är runda och superpigga. Försöker glädja mig åt dem, men man fäster sig enormt vid den man stödmatat i flera dagar.. 
så ledsamt-håller alla tassar för de som är kvar
Usch det här var en rubrik som jag inte ville läsa när det handlade om de små Kikuprinsarna.
Så otroligt trist och jobbigt, jag är så ledsen för er skull 
Många tröstekramar från mig också.
ohhh så tråkigt för dig och för Bob. Kramar från oss till er alla.
Rithwa

Uff så trist,tenker på dere.

Usch vad ledsamt. har varit så "skönt" på sista tiden att ej behöva läsa såna här ledsamheter. Pussa "julgrisarna"

Ja usch så trist…med denna baksida av att vara uppfödare.
Tur att alla glädjestunder väger upp. Lycka till med de andra i kullen.
Hur gammal blev han, lille Bob?
/Toyza
Lille Bob blev bara 8 dagar.Men tillräckligt för att man ska fästa sig vid det lilla livet.. Nu sover prins Bob, och jag försöker glädja mig åt de två pipgrisarna som är kvar..
Så fælt det ble sånn
Ble jo så optimistisk over han i forgårs. Du og Kiku har ihvertfall 2 andre sterke gutter å kose og trøste dere med. *klem*
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Jag beklagar :( lilla prinsen :( vila i frid

Det är alltid tråkigt när dom inte klarar sig. Hoppas syskonen blir stora och starka.
Åh nej! Inte vackre Bob. 
*tröstkram*

Nä vad tråkigt
Ja de man stödmatar sätter sig riktigt i hjärtat på en…hoppas det går bra för de andra två.*kram*
Nä vad trist, lilla killen.. 

Så tråkigt! 

Ett ljus för lilla Bob och för alla andra små stjärnor som slocknat alldeles för tidigt. Ni finns för alltid i våra minnen och ni lyser lika starkt i våra hjärtan som en nytänd stjärna på himlen

Klem til deg og Kiku - det er aldri lett å miste noen små slik 

Jeg føler med deg, Jenny
Stor trøste klem til deg, Kiku og små prinsene;-)))
Pernille.

Usch, så ledsamt!
Visst hinner man bli fäst vid de små. Somnade han in hemma eller var du tvungen att åka iväg med honom?
Åh nej, lille vackra killen….så sorgligt….
Vad tråkigt dock är detta en baksida med uppfödning och man råkar ut för den någon gång, har själv fått höra att man måste vänja sig för detta är något som händer dock tror jag aldrig att jag kan vänja mig vid detta. Håller tummarna för de andra två

Fy, så trist 
Han somnade i mina händer inatt.. efter matningen. 
Usch så jobbigt, jag är glad att du har två till som kan göra det lättare att bära.
Nej, så otroligt tråkigt och sorgligt. Jag känner verkligen med dig. Håller tummarna för, att de två du har kvar får leva vidare.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Du vet att jag tänker på dig. Och Kiku. Och lillprinsen.
Tänker på dej.
Tack alla! Idag känns det litet bättre, efter att ha fått sova ut en natt och fått rå om de bebisar jag har. Den ständiga oron över lille Bob finns ju inte längre, så nu kan jag glädjas åt de två småpojkar jag har kvar..

Vad tråkigt med den lille Bob! Hoppas allt går med dom andra pojkarna.!

Nä vad hemskt sorgligt!
Tänker på dig och de två små du har kvar.
Så trist dette var å lese Jenny. Stakkars deg.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Hejsan Jenny jag har inte varit här inne så mycket p sista tiden sedan det gick snett me våra kissungar!!Stackars er det e såå hemskt!!Jag tänkte p er och om Kiku hade fått så blir det så där….Hoppas att det går bra me de andra!!Kramar från oss här!! PS Medans Cosmicas ungar sörjdes här blev TC könsmogen o fixade till det med Cosmica i Jacks rum de fick hela 7 friska fina feta ungar som nu e 8 dagar..Men jag vågar knappt glädja mig!!Men snart så ska jag göra det..!!:)
Hej Elisa och tack för stöttande ord, de andra två prinsarna är tjocka som små korvar.. de är numera prinskorvar :)))
ojoj, härligt jobbat av TC måste jag säga