Siames iFokus

Siames

Etikett: tillsalu
Läst 1729 ggr
Liljekatten
0

Lilamaskad hona till salu

Vi har en vacker lilamaskad hona som söker nytt hem. Hon heter Liljekattens Odessa och är en underbar personlighet. Hon har en lång slank kropp på höga ben och en riktigt fin profil. Pappa heter S*Sandvretens Obelix, SIA n 21, och mamma Liljetassens Tingeling, SIA b. Stamtavlan hittar ni här. Hon är född 081230.

Vid intresse ring Lotta Lilja 0480-37191 eller maila liljekattens@telia.com

Zandrinos
0

Söt flicka, men här i huset finns redan fyra fertila flickorFlört

kalindas
0

Skicka hit henne…Flört

/Elisa

Emma-Andersson
0

Annars är hon hjärtligt välkommen hit till mig.

Liljekatten
0

Tyvärr #2 & 3, hon är redan såld. Tungan ute

Ibland går det fort. Glad  Precis efter att jag lagt in annonsen här så ringde det ett par som sett min annons på Blocket och de kom och tittade på henne och det slutade med att hon flyttade nu ikväll redan. Nu är det jättetomt här hemma. Vi har bara den lilla brunmaskade tjejen kvar och hon får bo kvar ett par veckor till eftersom hon är lite liten ännu.

kalindas
0

Skönt att hon hittade ett hem så fort. Hoppas att allt går bra med henne..Kyss

/Elisa

SergeantHanna
0

Å vilken sötis! Lila, det är så fint.

Liljekatten
0

#5 Jo, det verkade vara seriösa omtänksamma människor som köpte henne. De har en halvsiames innan och hade länge velat ha en hel. Glad

#6 Visst är lila en underbar färg. Detta är vår första och jag blev mycket förtjust i henne. Tur att hon inte blev kvar för länge för risken hade då varit att hon blivit kvar väääldigt länge, typ 15-20 år…

alltidsiames
0

Tur att du har min katt där också att kela med (om hon nu har slutat spela svårflörtad och förnärmadGlad) Blir det några bilder på henne och Obi innan hon ska lämna er? Jag glömde ju fotografera.

Den lila var otroligt vacker och såg ut som en porslinskatt, jag hade också lätt kunnat bli ägare där om jag inte hade stränga order från dottern.

Liljekatten
0

#8 Oj, jag hade inte tänkt på att fotografera dem. Är dålig på det måste erkännas, men jag högg kameran och lyckades till slut få dem båda på några bilder. Dock inga bra…Obestämd

Här är kärleksparet Obi & Feng. Glad Feng är en riktig charmknutta.

kalindas
0

Vacker tjej Obi har på besök. Han verkar väldigt stolt..Glad

/Elisa

EvelynKatt
0

Fina fina missar! Jag behöver en mes, jag också ju. Hm.

alltidsiames
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så snällt av dig att du fotograferade, det är ett roligt minne. Hon sov i bilen på hemvägen och när vi kom hem fick hon räkor. Nu är hon helt annorlunda. Hon rullar sig oavbrutet i trasmattan och leker tunnbrödsrulle. Det har hon aldrig gjort innan. Jag tar det som ett tecken… Bonnkatten (som ville visa sig på bild som bifogas) luktar på Feng och undrar var hon har varit.

På den andra bilden tycker jag att hon liknar sina Marilljo-släktingar väldigt mycket.

Nu känns det som när man var liten och väntade på jultomten. Glad

Tack Lotta för att du tog så god hand om min Feng!

Hälsningar/

Pia

Liljekatten
0

#10 Ja, Feng är en mycket vacker donna.

#12 Hon kommer säkert löpa ett par dagar till innan hon lugnar ner sig. Nu får vi hoppas att det blir bebisar. Det var ett sant nöje att ha henne här. Söt bonniskompis hon har! Glad

alltidsiames
0

I natt höll jag på att få spel för hon gapade och väckte mig varje timme. Skrikandes