Miss Mii
Här kommer lite bilder på min busplutta här hemma 
Jag funderar på ifall hon är magisk, för hon tjusar alla i min bekantskapskrets och det står kattvakter på kö!
(Jag förstår ionte hur man ska fixa in många bilder, har läst, försökt och misslyckats
)
Miss Mii
Borstar tänderna :)
Drick time
Oskyldiga ögon
Jösses vilka fantastiskt blå ögon hon har 
Jag förstår att det står kattvakter på kö.
#1 Missan hälsar tack! :)

Vilken underbar liten tjej!! Ärliga blåa ögon:)
For en nydelig jente med de blåeste øyne 

Jeg legger inn bildene for deg jeg.
Når du laster opp så er det best om de er i max 400 p i bredde. For da kan du bare klistre de rett inn uten å forminske.
Du laster opp som du har gjort og trykker på bildet for å få opp det,høyreklikker og velger kopier. Så tilbake og hantera innlegg-redigere innlegg. Da høyreklikker du igjen og velger klistra inn. Når du ser at bildet er limt inn så laster du opp et nytt bilde på samme måte som du gjorde første gang og velger spara. Da ser du på innlegget du har gjort at det er det nye bildet som ligger oppe i hjørnet. Så klikker du på det og gjør det samme som du gjorde første gangen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tack :)
Okej tack så mycket, ska försöka med det nästa gång, oteknisk som man är 

Hon är ju för bedårande

OJ Vilka BLÅ ÖGON på en jätte söt tjej…
Jag förstår att hon kan charma dina vänner..

Hon charmar helt klart mej också! Speciellt med de ögonen! Wow!
Jättevacker tjej! 
Trots photoshopade ögon…
/Elisa

Ja, hon är jättefin lilla Miss Mii!
Kalindas, jag har svårt att tänka mig att ögonen är photoshoppade då Miss mii kommer från mig och här hemma hade hon otroligt blå ögon så där finns det ingen anledning att photoshoppa!
Då är jag otroligt imponerad på ögonfärgen!
Den såg bara så illblå (eller hur man ska förklara det) ut. 
Brukar se ut så, när jag leker med Photoshop.
/Elisa

Jag har aldrig sett nån siames med så lysande blå ögon
Vilken ögonfärg, hon är jättevacker-
Ja hon är en jättefin liten bali-tjej! 
Jag trodde inte det fanns så intensivt blå ögon på en katt! Jätteläckert!

Hon har väldigt intensivt blå ögon men sen tror jag att det har med ljuset att göra. Får man rätt ljus rätt in i ögonen på dom utan att ögonen blir röda så får man den här intensiva färgen om ögonfärgen är riktigt bra i grund och botten.
Har man dessutom en bra kamera så kan man få en fantastisk ögonfärg med rätt ljus=)
Hehe tack för alla komplimanger 
Nej ögonen lyser ju inte så där mycket i vanliga fall, men på kameran finns det en funktion som ska undvika så man får röda ögon och blixtrar massa gånger. Jag tror att det gör att färgerna reflekteras så pass. Men hon har världens finaste ögon också 
Jisses vilken ögonfärg!
#22 Oj så heldig du er som har et kamera som fungerer så bra med blitz. Her blir det bare sammenknepne øyne når jeg prøver 
Hvilken type kamera har du?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#24 Ja jag är helt förvånad att hon inte kniper igen ögonen, jag blir helt bländad av blixten 
Det är en rätt gammal kamera, Nikon coolpix L3, ingen super kamera direkt 
Men det är inte bara ögonen, hon har fina linjer i ansiktet och hennes kroppsspråk är så samlat. Hela hon verkar speciell.

wow! hennes ögon är fantastiska! (hopes this makes sense)

Verkligen, verkligen en jättefin kattfröken! Hon har en underbar uppsyn och så fin nos och noskuddar! 

Åh tack tack! Å personligheten är ännu bättre :)