Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1520 ggr
Lasseliten
0

En perfekt tjugoårspresent!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, det skulle vara en siames det, eller en oriental kanske.. suck.. :)

Hejsan allihop, Ida heter jag och är relativt ny här på forumet, brukar kika runt här nästintill varje dag, och kolla på alla vackra kattbilder :)

Men, så är det som så att efter många års av längtan är tiden äntligen här, och jag är på "jakt" efter en SIA/SYS hona till sommaren, då jag fyller tjugo i Juni så blir det ju en perfekt tjugoårspresent! Lite ego får man väl va! :D

Jag har två katter sedan innan, mina män i livet som jag brukar säga, Lasse & Håkan :) Båda är kastrerade, id-märkta, vaccinerade huskatter, men fina som få!
Lasse skulle bli överlycklig av en liten krabat, då han har en hel del energi, medans Håkan helst slöar i soffan ;)

Så, om ni vet någon eller kanske själva har tänkt att få ett gäng med OSH/SIA/SYSar i juni/juli så hör av er!

Må gott!

Bifogar en bild på de, eventuellt, blivande plastbröderna ;)

Labolinas
0

Jag har en kull just nu med OSH som är leverans klara i början av Juni. Du kan gå in och titta på dem på min hemsida om du vill.

www.labolinas.dinstudio.se

Mockfjardingen
0

Jag väntar smått här hemma i slutet av april, men de är ju leveransfärdiga till slutet av Juli..!

Titta på mina kattungeplaner på www.siameser.se

[hakkapelitta]
0

Hehe, mina blir förhoppningsvis leveransklara i slutet av juni Flört

tuska
0

Min siames Bina ska ha bebisar i slutet av April.

Du får så mycket att välja på… många fina ungar blir födda i April.

Rovardotters
0

Jag får också ungar i början av april om allt går bra, mest orientaler, enfärgade.Glad

hecajon
0

Här föds det förhoppningsvis några siames och orientalhonor till påsk, sköldpaddsfärgade.

SacredSouls
0

Hei Ida. Velkommen hit Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

EvelynKatt
0

Välkommen hit!

Kattungar finns det i sommar, som det verkar. Det kan bli svårt att välja (jag har svårt att låta bli). Kanske fundera lite mer över färg och ras? Gå på utställning och träffa ägare och uppfödare! Det är bra.

Och det är en jättebra 20-årspresent. Själv råkade jag förvärva en oriental i sen 18-årspresent. Bästa presenten i mitt livSkrattande

Lasseliten
0

Tack för alla svar :) Nu vet jag att det finns en god chans till en väldigt härlig tjugo årspresent :)

Jag skall på Dackekattens utställning i värnamo, den 25/26:e April, och kika in siameser tänkte jag, så jag får en större överblick över färger och typer, längtar redan dit! :)

Någon annan som ska dit?

tuska
0

Jepp två av mina katter ställs ut i Värnamo  Kosmha å Hälge

Hälge ställs ut för första gången bland många andra fina ungdjur.

Välkommen att kolla in dem,   de sitter i TuskulumsburenSkrattande

Labolinas
0

Även jag kommer dit med två katter, pappan till min nuvarande samt en avkomma från första kullen. De siter i buren med mitt stamnamn på burskynket.

Lasseliten
0

Vad roligt! Jag ska kolla in er :)

Quetta
0

Hoppas du hittar den perfekta presenten! :-)

CoralReefs
0

Även vi kommer med ett gäng balineser! Kommer nog ha en tavla eller liknande på buren med mitt stamnamn på=) (S*Coral Reef's)

Jag kommer ha med en två blåtabby, en brunmaskad och en blå. Sen kommer det en rödmaskad och en bruntabby som är från mig..