avel på oregistrerade katter
Funderar på att avla på Krister och Sivan. De är ju så himla fina, och har så bra temperament båda två. Tyvärr är de ju inte registrerade, men jag tänkte att det nog funkar rätt OK ändå. Man kan säkert få nästan lika mycket betalt per kattunge ändå, väl? Vad tror ni? Det skulle vara så himla mysigt att ha ett par kullar.

Men enligt din beskrivning är det ett syskonpar som dessutom är kastrerade …hur har du tänkt då?
Svårt att avla på två kastrater, i vilket fall som helst så avlar man oavsätt inte på två syskon enligt mig i alla fall.

…och varför avla på oregistrerade katter (om de nu ännu inte är kastrerade)? Finns det inte nog med hemlösa huskatter ändå?

April april era dumma sillar:)
Usch jag är för gammal för det här med 1 april.
Ha ha, 1 april det hade jag inte en tanke på när jag lite förskräckt/förvånat läste inlägget tidigare (och hukade mig för alla arga kommentarer som skulle komma)
Nedrans HasseH 

, din skojare där!

Vilken tur att detta enbart var ett aprilskämt, jag höll på att få hjärtat i halsgropen när jag läste detta. Detta skämt räcker mer än väl för mig idag.
Hahahaha den var utrolig god. Det verste av alt var at jeg trodde på den også (helt til jeg scrollet nedover og husket at det var 1 april)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag blev allt lite rädd där, trodde att HasseH plötsligt tappat all sans och vett! Puh, så skönt att det bara var ett skämt. 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Superbra aprilsspøk! Tommelen opp til deg, HasseH!
Har du spekulert lenge på den der?

Kanonbra!! Jag gick också på det
Jag säger bara "WHY NOT? GO FOR IT"
Det avlas på så mycket konstiga katter så varför inte para ett par oreggade kastrater med varandra 

Det är ju så mysigt med kattungar och var kattägares rätt att föröka sina små älsklingar.
Undrar hur länge dom går dräktiga Krister & Sivan? För du tar väl kull på båda liksom?
Heja HasseH 

haha…ja jag tyckte det lät lite väl skumt och tack och lov var det bara ett aprilskämt hehe
Jag blev lite förvånad när jag läste jag också. 
Skuller precis skriva och fråga om de där två inte var kastrater. Bra skämt…
/Elisa
Hehe jeg ler av denne enda jeg. Dagens beste!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jeg har jo alltid sagt at jeg skulle ønske at jeg drev med kastratoppdrett, så kanskje jeg skulle prøve 

Jag läste åxå detta tidigare och bara väntade på alla arga kommentarer om detta-visst jah!Är ju april … 
Hahaha, ja jag gick på det också och undrade en kort stund vad som farit i dej, HasseH. Dagens bästa skämt helt klart!

Moahaha!!! Tänk att det var sååå många som gick på det! Ni är roliga ni! Jag tror nog ändå att jag tänker låta dem para sig om de vill, de är ju trots allt kastrerade! 

#1-3, tack för era ödmjukt skeptiska kommentarer, ni lyckades ju ha en trevlig ton trots att ni borde ha skrivit nåt i stil med "men vafan är du helt dum i huvet", etc!
#13, ja jag tänkte ta kull på båda, självklart!!
#11 hihi! Nä det bara föll mig in att jag skulle busa lite!!
Hehehe, pulsen gick upp lite på mig när jag läste. Jag tänkte som du att nu hettar det snart till bland kommentarerna. Bra skämt!

Helt suveränt aprilskämt! Även om jag är en dag försen… *ler*
Jobbar i en särskola och det var kul att se alla som försökte och lyckades lura folk igår. Tex kom en av lärarna på Hotell och resturanglinjen inspringande och sa att det var en jätte stor råtta i soprummet!

Bra aprilskämt där.
När jag läste inlägget så tänkte jag att du gräver din egen grav genom att skriva så på ett forum där de flesta förespråkar reggade katter.

#23 Haha, jag vet!!! Brännhet potatis det där. Jag håller för övrigt med i sakfrågan, även om jag av olika omständigheter valde att prioritera temperament och barnvana över registrering. Man kan inte alltid få allt. Och för övrigt hade jag nog inte valt att avla på kastrerade syskonen Krister och Sivan även om de varit reggade!!