Gratulere igjen :o)
Nok en vil jeg gratulere deg med et spennende kull. Selv om det ikke var planlagt og kom etter en tyvparring !
Gratulere så mye med fire små spennede og søte katteunger, etter Rose og Bell Canto :) Du er vel trøtt og silten etter en natt med kattefødsel. Gleder til og se bilder av de etter hvert.
Hvordan går det med Raia, har hun fått fått noen valper ennå. Det var nå i disse dager det skulle skje :)
Nei Rose er da ikke blitt mamma.. hun er slank og pen enda, så vit jeg vet ;) Ja, ja kanskje litt småfeit…men, men……Blir nok en stund til neste kull, ja;)
Lite synd att hon inte blivit mamma. Hade varit en spännade kull…
/Elisa
# 2. Hun skal parres med Bell Canto, til høsten/vinteren…eller når jeg plutselig blir kattunge syk igjen… Men aller først skal vi melde henne på noen utstillinger. Er jo veldig spent på hva dommerene sier om henne. Hun har jo aldri vært stilt før..;)
3 # åååå så nusselig… tusen takk lisme…det var gøy å se ett bilde av henne igjen…sender du det privat også;)
Skal fortelle Rose hva søster sier 
#4 Hun må jo ut og representere familien! Så kattunger må hun vente med til etter at utstillingssesongen er over.
Men du lurte oss godt der, vi gikk fem på - alle sammen!