Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 942 ggr
AmandaWvW
0

Första kattungen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Minns ni hur lyckliga ni var när ni fick er första kattunge? så lycklig är jag nu, vill inte ens gå till skolan för att jag inte vill vara utan henne en sekund. och vad gör väl en olycka i sängen, hon är ju så söt…

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

AmandaWvW
0

en till

AmandaWvW
0

en till kan ju aldrig skada. 

Hon heter Kattkompaniets CoCo och är undan Chaigo-Chens Honey som är kullsyster med Holiday och efter Ajixmex El Paso.

Siameshona
0

De jag har nu är ej mina 1.a kattungar, men jag vet hur det känns: vill inte gå till jobbet! Vill bara sitta hemma & titta på mina underverk!

hannele44
0

vilken sötnos ;)

Beige
0

Bilden när hon sitter i famnen är jättefin!

Jag förstår att du har svårt att lämna denna charmiga tjej ens för kortare stunder.

kalindas
0

Vilken liten sötnos!Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Så pluttenutt söt! Kyss

tuska
0

Jag minns så väl min första katt den hette Kirre en huskatt.

Jag fick den på min 10-års dag   Det va den bästa present jag i hela mitt liv fått.

Hanna-B
0

Jag gillar helt klart bilden på soffryggen bäst! SÅ söt! "Hejhej, här går jag och utforskar!" Underbart söt är hon. Kyss

Jag har ingen katt nu, men jag minns när vi tog hem två katthemskatter för ungefär fem år sedan. Åh så glad jag var. Lekte med lillen heeeela tiden. Tyvärr visade det sig att min bror var känslig mot katter, så vi fick lämna tillbaka dem..
Nu ska jag snart flytta hemifrån, och håller på att planera för två små kat-4 katter. Jag har aldrig längtat så mycket efter något! Förstår verkligen din lycka, lyllos! Flört

Bokskogens
0

Förstår helt klart varför du inte vill gå till skolan! Hade inte jag heller velat med en sån goding hemma. Kyss
Lycka till med sötaste tjejen!

Ninja
0

Så fin hon är! Verkligen jättevacker. Kyss åååh jag blir så orientalsugen.

Liljekatten
0

Så det var hos dej lilla söta Coco hamnade. Grattis, hon är underbar!Glad

AmandaWvW
0

Tackar tackar, jag är verkligen stolt.

Hon är lite nervös fortfarande, jamar lite efter mamma när hon är ensam (mer än 50 cm från mig eller min sambo). Man hon blir modigare och modigare för varje timme som går. Hon kommer bli en underbar katt.

kattkompaniets
0

Så fint att få se henne igen, fast det bara gått drygt 2 dagar.

känns skönt att få höra om hennes framfart även om allt inte är så kul som olyckan i sängen.

Hörs snart igen. Hör av er om det är något ni funderar på

LYCKA TILL från OSS

alltidsiames
0

Det är äkta kärlek! Man vill bara leka och gosa. Din katt är väldigt vacker!