Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 875 ggr
Mockfjardingen
0

orientalhona till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Världens mest trevligaste och härligaste lilla orientalflicka är till salu! Hon är en chokladpadda med mycket energi, glad och mycket kelen och har nyss upptäckt hur trevligt det kan vara under tröjan på folk.

Hon heter S*Mockfjärdingens High-Healed Hinxie och är uppvuxen i Borlänge. Hon föddes 31/1 och är nu 7 veckor.
Hinxie är mycket lång i kroppen, har mycket långa ben och kort päls men är inget öronmonster utan mer åt kaninhållet, men en kanonfin kompis och kanske avelshona… Hon har en stamtavla som inte är helt vanlig.

Massor av bilder kan fås!

Ninja
0

Men gud så näpen.. jättefin tjej!

EvelynKatt
0

Finisen! Paddor är underbara! Hoppas att hon får ett bra hem!

Corny
0

Det var nåt av det sötaste jag sett!

Liljekatten
0

Åh, himmel! Vilken läckerbit! Underbar färg. Denna bilden vågar jag inte visa min dotter. Hon vill så gärna ha en padda….

Beige
0

Jag säger detsamma, viilken underbar färg hon har Kyss

Otroligt söt tjej!

kalindas
0

Skicka hit henne!
Blev ju dödligt kär i henne!Kyss

/Elisa

[lisme]
0

Å så søt hun var!

hoffens
0

Mycket söt, Vem är mor o far till den lilla godingen?

Mia-
0

Hon är såååå söt!!

Mockfjardingen
0

Tack! Hon är ett riktigt litet charmtroll!! Hon har ett helt underbart temperament och en mycket härlig färg! Jag gillar att hon har så mycket rött…

#8  Hennes föräldrar är

Mor: (N)Coco-Chanels SpotLight, OSH b24

Far: CH HU*Shagio-Chen Johnny Walker, SIA e21

Stamtavlor ligger på min hemsida: www.siameser.se

Rovardotters
0

Så söt! Kyss

sandras-tiger
0

Faan att karln här hemma har sagt nej till fler katter. Har just nu en huskatt och en NFO men vill ha en liten "chokladpralin".

Hon var gudomligt finKyssTungan ute

kalindas
0

Jag är sjukt sugen på denna lilla katt! Kyss
Varför har jag inte ett större hus och massor av pengar? Gråter

/Elisa

hoffens
0

Vem är inte sugen……..

Attacks
0

Super stamtavle på henne. Padder er alltid pene uansett ører opp eller ned Tungan ute

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Labolinas
0

Vilken charmig liten tjej

Zandrinos
0

Jättevacker tjejKyss

Mockfjardingen
0

#15 Tack! Det tycker jag med! Även om hon inte är en panelkatt så tror jag att med hennes stamtavla så kan man säkert göra fina kattungar..

Dessutom är linjerna väldigt fertila, honorna föder naturligt, tar hand om sina kattungar på bästa sätt och det blir stora kullar. Det kan vara guld värt tycker jag…

Paddor rocks!!

Labolinas
0

#18 kan hålla med dig om att linjerna är väldigt fertila, detta har även jag fått känna på.

SacredSouls
0

Kyss Hun var så skjønn.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Oh herre gud vilken sötnos!! Hon är ju så bedårande pussvänlig!