Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1327 ggr
Liljekatten
0

Hitta Obi!

Så här kan det ser ut ganska ofta här hemma. Alla i en hög och underst ligger Obi.

Tittar man noga kan man se en bit av hans bakben till vänster.

Här börjar man ana att han faktist har ett huvud också.

Här får han andas lite också. Glad

Helenaf76
0

Vilken underbar hög!! Obi är en drömpappa! Kyss

nelliots
0

*hehe* Skrattande

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Rovardotters
0

Så mysigt…Kyss

Bokskogens
0

Dom är ju helt underbara! Skrattande

Zandrinos
0

Obi är en riktig drömkilleGlad

flis
0

Kan man inte få värme på annat sätt får man hitta på nåt själv. Gosigt ser det ut att vara.Skrattande

Beige
0

Jag älskar bilder av sådana här högar!

De fungerar lika bra som ljusterapi när man längtar efter våren och istället möts av tung blöt snö ute.

MijmuPix
0

Vilka underbara bilder! Skrattande

Avions
0

Härligt!Kyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Nilla
0

Underbara bilder! Obi är en dröm! Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Ja, han är en drömkatt. Helt klart. Utan tvekan. Fast han är rätt duktig på att hitta på bus också. Han hoppar gärna upp på mattes axel/rygg så fort hon böjer sig ner. Eller när hon sitter på toan….Gillar att tugga på husses tandborste (när husse upptäckte detta började han låsa in sin tandborste MYCKET noga). Han har precis perforerat vår nya tandkrämstub och även tuggat sönder en påse med gräsfrön (han kanske trodde att vi ville ha gräsmatta i köketObestämd). Sist han hade en tjej på besök och TVINGADES vara instängd med henne i tvättstugan (stackaren) drog han som protest ut hela hushållsrullen (säkert 40-50 meter) på golvet.

Men jag avgudar denna katt trots eller kanske på grund av alla hans upptåg. Av nån konstig anledning kan jag aldrig bli riktigt arg på honom utan jag skrattar mest åt allt han hittar på. Glad

Nilla
0

Jeeesus! Ja, det är svårt att bli arg på de små liven.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Toyza
0

Underbara bilder Tyst

/Toyza

[lisme]
0

Morsomme bilder! En av de viktigste oppgavene en katt har, er å finne ut hvor mange meter papir det er på en rull toapapir eller husholdningspapir. Så Obi er en ansvarsfull og flink katt som får gjort viktige katteting!

HasseH
0

Skrattar gott åt bilden med pappret…

Sivan brukar döda pappersrullar jättenoga, små små bitar ska det bli.

hoffens
0

Härliga bilder.

Siameshona
0

Detta var nog den mysigaste hög jag sett!!! Helt jäkla underbart!!

Hur många innehåller den???

# 16 Pacino dödar oxå toarullar. Har man lämnat en framme & ska snyta sig, ser den ut som ett durkslag & det fattar ju vem som helst vad som händer då…Yeerk.

Nä, helt klart kan man inte bli arg på riktigt. Det är ju härligt när de är fulla av upptågSkrattande

Tozzi
0

Vilken läcker hög!!!

hecajon
0

Obi! Coolaste killen i stanCool

tuska
0

Din Obi är en härlig katt, han skulle säkert imponera på sitt damsällskap genom att göra en mysig bädd av papper.Skrattande              Jag älskar katter som är bustokiga

Zandrinos
0

Hitta på hyss måste vara ett "släktfel"

Obis pappa är Pacinos farfar

SacredSouls
0

KyssSkrattande For en kjempefin haug. Pappa Obi går virkelig inn for papparollen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Feng kom just och ville apportera en sån där plastplupp man stänger kattkorgen med. Som om man vill kasta den på parkettgolvet…

Liljekatten
0

#15 Jo, han sköter sitt jobb! Skrattande

#18 Högen innehåller 7 kattungar + pappa Obi. Den 8:e hade  mamma Tingeling hand om. Bra fördelning tyckte nog hon….Glad

Jo, Pacino och Obi är ju släkt så förkärleken för papper kanske kommer från far/farfar, vem vet….

Liltith
0

mohahah skrattar ihjäl mig =) underbara bilder. här brukar vi hitta vaser och ljuslyktor och dukar på golvet när vi kommer hem.

cerwinvegas
0

Underbara bilder Skrattande

Lillatassen
0

Vilken go katt han verkar vara, Obi, en drömpappa om inte annat!! :D