Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1248 ggr
Himmeltinden
0

Babytyven PiaMia

Denne gangen hadde jeg kameraet klart da PiaMia hadde vært i fødekassen til Loise, og tyvlånt med seg en av barna. Jeg finner PiaMia i senga til min datter, hvor hun ligger å vasket og dullet med kattungen. Mens hun laget en masse golyder til pusongen :) Merkelig at det var den sorte/hvite kattungen PiaMia har falt for…for det har nemelig jeg også gjort ;) Mamma Loise syns det er helt i orden å låne ut babyene sine til PiaMia :)

Men etterhvert skjønte lille pusongen at dette var feil mamma, og ville hjem :)

Bokskogens
0

Det var en vacker tjuv!
Jag hade nog också velat "tjuva" det tjuvgodset! Kyss

Nilla
0

Hon är ju sååååå mysig, PiaMia! Jag sitter här och ler. Tack för dessa fina bilder! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Ziamizzimo
0

En vakker liten skummel sak. Den lille PiaMiaen din Glad Det er best du passer godt på henne. Så hun ikke stikker av med alle de vakre små. :O).

SacredSouls
0

Kyss Så vakre bilder av "mamma" og babyen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Vackra PiaMia och söte lille bebisen! Kyss

/Elisa

Quetta
0

Men ååå så sött! Kyss

Liltith
0

guud jag skrattar ihjäl mig =) Underbart!

Zandrinos
0

Så fina bilderKyss

Liljekatten
0

Haha, så sött och vad snällt av Loise att låna ut en bebis. Hon känner väl att bebisen är i goda händer hos PiaMia.Glad

Hyacint1
0

Söt PiaMia och underbar liten bebisSkrattande

Avenacattery
0

Så søtt och kul!

HasseH
0

gulligt!!

Avions
0

Men fina PiaMiaKyss

Kattass
0

Hi hi, så kul. Glad Tur att mamma-katt inte tar illa upp. Trist extramamma inte har något i mjölkbaren bara. Den lilla kanske blir hungrig under utflykten…

[lisme]
0

Smarte PiaMia! Det er jo kjempelurt å bare stjele en baby som hun kan kose med, da slipper hun all den kjedelige og til tider harde jobben (fødsel, mating, oppdragelse osv osv). En skikkelig tante med andre ord!